دبیر قرارگاه مردمی حضور:

آمادگی ۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه برای پاسخگویی به شبهات درباره انتخابات

دبیر قرارگاه مردمی حضور گفت: از مهم‌ترین اهداف حضور و مشارکت ۳۰۰ استاد حوزه علمیه و دانشگاه در این جلسات دعوت به مشارکت و پاسخ به شبهات انتخاباتی و همچنین امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت‌الاسلام مصطفی نگارشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با بسیج محلات و دانشگاه‌ها و مدارس استان نیز صحبت‌های لازم صورت‌گرفته و تلاش می‌شود از ظرفیت آنها برای مشارکت در انتخابات بهره ببریم.

دبیر قرارگاه مردمی حضور ادامه داد: عدم حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از اهداف دشمن بوده و در این راستا برنامه‌ریزی کرده است؛ ما باید این هدف دشمن را با شکست روبه‌رو کرده و حضور و مشارکت پرشور در انتخابات داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و همچنین شبهه‌پراکنی است که براین‌اساس ۳۰۰ استاد و تحلیلگر حوزه علمیه و دانشگاه به جلسات پاسخگویی به شبهات درباره انتخابات اعزام شدند.

 نگارشی بیان کرد: این اساتید حوزه و دانشگاه در روستاها، مدارس، دانشگاه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، مساجد و محلات، نشست‌های تخصصی معلمان، ورزشکاران، طلاب، هنرمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان به مدت ۲ هفته حضور پیدا کردند.

 دبیر قرارگاه مردمی حضور گفت: از مهم‌ترین اهداف حضور و مشارکت ۳۰۰ استاد حوزه علمیه و دانشگاه در این جلسات دعوت به مشارکت و پاسخ به شبهات انتخاباتی و همچنین امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است. دبیر قرارگاه مردمی حضور عنوان کرد: ۳۰۰ استاد حوزه و دانشگاه به همت این قرارگاه مردمی پاسخگوی شبهات ۱۵ هزار نفر بودند.

 نگارشی تصریح کرد: قرارگاه مردمی حضور در ۵ کارگروه فعالیت می‌کند که تولید محتوا نخستین کارگروه است که سرفصل‌هایی برای دوره‌های نیم‌روزه و یک‌روزه طراحی و محتوای موردنیاز تولید می‌شود.

 دبیر قرارگاه مردمی حضور ادامه داد: کارگروه طرح و برنامه یکی دیگر از کارگروه‌های قرارگاه مردمی حضور است، کارگروه آموزش نیز مسئول برگزاری دوره‌هاست و مباحث جمع‌آوری و ارائه می‌شود.

 وی بیان کرد: یکی دیگر از کارگروه‌های قرارگاه مردمی حضور فضای مجازی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، کارگروه خواهران نیز آخرین کارگروهی است که فعالیت کارگروه‌های دیگر را بررسی می‌کند.

دبیر قرارگاه مردمی حضور خاطرنشان کرد: از یکم الی یازدهم اسفند اوج فعالیت این قرارگاه مردمی است و نشست و دوره‌های آموزشی در حال برگزاری است، دست نیازمان به سمت اقشار مختلف جامعه بلند است و از ظرفیت‌های مختلف بهره می‌بریم.




انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/47569
اخبار مرتبط

نظرات شما