رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم:

ورزشکاران با تمام توان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند

رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: ورزشکاران با تمام توان در راهپیمایی ۲۲ حضور پیدا کنند.

محمد بیگلری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مقطع حساس کنونی به نحوی است که دشمنان نظام در سرتاسر جهان به این انتخابات چشم دوخته اند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام دو سناریو برای کشورمان در نظر گرفته بودند، نخست در شهریورماه بود که قصد داشتند در سالگرد اغتشاشات سال گذشته به خیال خودشان کار نظام را یکسره کنند که عملاً شکست خوردند و تیرشان به سنگ خورد.

بیگلری بیان داشت: سناریوی دوم این افراد در انتخابات پیش رو و مراسم‌های دیگری مانند یوم‌الله ۲۲ بهمن و روز قدس است که می‌خواهند نظام را متزلزل و بدون سرمایه مردمی نشان بدهند که قطعاً در این مسیر نیز موفق نخواهند شد.

وی ضمن دعوت از مردم و به‌خصوص ورزشکاران برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: امسال حضور گسترده ما پیام های زیادی به دشمنان و بدخواهان نظام دارد و از همین رو بر خود واجب می دانیم که در این راهپیمایی شرکت کنیم.

بیگلری تصریح کرد: همه ما نقدهایی ممکن است داشته باشیم؛ اما هر جایی که صحبت از ایران و انقلاب می‌آید همه یک‌صدا و یک‌رنگ هستیم و قطعاً این مهم فردا به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و فهیم قم در طی این دهه‌ها همواره نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند و این موضوع انکارنشدنی است.

 

 


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47714
اخبار مرتبط

نظرات شما