معاون وزیر بهداشت تأکید کرد؛

ضرورت مشارکت دستگاه‌ها در توسعه حوزه سلامت

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سلامت و بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضمن تأمین سلامت مردم با بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود امری میسر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر پنجشنبه در گردهمایی مدیران بهداشت رده‌های سپاه اظهار داشت: در مقوله بهداشت تمام برنامه‌های اقتصادی، نظامی و مدیریتی بایستی با سلامت پیوست داشته باشد.

 معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: مقوله بهداشت دارای ابعادی نظیر سلامت جسمانی، روانی و معنوی است که مورد نخست از اهم این ابعاد است.

 فرشیدی ابراز داشت: حوزه سلامت دارای مولفه‌های متعددی است که مسئله اجتماعی از این گروه است و آن بدین معناست که ارتباطات ما با جامعه و اشخاص بایستی مدیریت شده و دارای انسجام رفتاری باشد.

 وی اذعان داشت: مدیریت دارای جوانبی همچون عمل و عمل است که اشخاص دراین‌خصوص افراد را مدیریت می‌کنند تا ضمن حفظ سلامت روانی و اجتماعی، رفاه در جامعه گسترده شود.

 معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضمن تأمین سلامت مردم با بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود امری میسر است.



انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/47737
اخبار مرتبط

نظرات شما