نماینده مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره):

طرح ولایت یادگار ۷۰ سال تحقیق آیت‌الله مصباح یزدی است

نماینده مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) گفت: طرح ولایت توسط علامه مصباح یزدی طراحی شده و ایشان اذعان کردند که این دوره ثمره هفتادسال تحقیق و تفحص ایشان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین خوش‌اخلاق  در آئین افتتاحیه دوره طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه‌های غیر علوم پزشکی سراسر کشور که شامگاه ۲۴ اسفند در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: طرح ولایت توسط علامه مصباح یزدی طراحی شده و ایشان اذعان کردند که این دوره ثمره هفتادسال تحقیق و تفحص ایشان است.

نماینده مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) ادامه داد: مقام معظم رهبری به طرح ولایت توجه ویژه‌ای دارد، و اگر در یک سال این طرح اجرا نشود با وجود مشغله کاری که دارند پیگیر می‌شوند که چرا طرح اجرا نشده است.

خوش‌اخلاق اضافه کرد: طرح ولایت آمیزه علم و ایمان و  تفکر و عاطفه است، درس‌های طرح ولایت به‌دوراز هر نوع تعصب و با روش عقلی پیش می‌رود و کاملاً منطقی، اساس و پایه‌های دین را روشن می‌کند دروس این طرح با روش عقلی تدوین شده و با روش عقلی هم باید تدریس می‌شود.

وی بیان داشت: در این طرح با روش عقلی اثبات می‌شود که دین قدرت این را دارد که بشر را به خوشبختی نهایی هدایت کند بشر نیز باید چراغ دل روشن کند و مسائل عقلی و منطقی را بپذیرد.

خوش‌اخلاق خاطرنشان کرد: کلاس‌های طرح ولایت باید با بحث و گفتگو  پیش برود تا بن صورت منطقی مسائل دین پذیرفته شود.

نماینده مؤسسه آموزشی امام خمینی (ره) عنوان داشت: همچنین برای نتیجه بهتر نظم دوره رعایت شود و دانشجویان که توفیق پیدا کردند در این طرح بابرکت در شهر مقدس قم و در ایام ماه مبارک رمضان شرکت کنند همه کلاس‌ها را حاضر شوند و همه مسائل را با عقل و منطق بپذیرید.

طرح ولایت نیمه‌متمرکز دانشجویان دانشگاه‌های غیر علوم پزشکی کشور با حضور بیش از ۷۰۰ دانشجوی دختر و پسر به مدت ۲۰ روز در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47997
اخبار مرتبط

نظرات شما