رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم:

حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است

رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است که همه باید به آن عمل کنیم.

محمد بیگلری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: همه ما باید در تعیین سرنوشت خودمان نقش‌آفرین باشیم و این مهم جز با حضور در انتخابات میسر نمی‌شود.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در طی 45 سال گذشته همواره انتخابات داشته که نشان می دهد مردم سالاری دینی و رجوع به آرای مردم از بیشترین اهمیت برخوردار است.
بیگلری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خودشان بر اهمیت حضور مردم تأکید کردند که نشان‌دهنده اهمیت این انتخابات است.
وی بر پروژه دشمنان نظام در سال اخیر تأکید کرد و گفت: دشمنان نظام در نظر داشتند که با ایجاد شورش‌های خیابانی در سالگرد اغتشاشات سال گذشته زمینه‌های ناآرامی را در کشور پیاده کنند که تیرشان به سنگ خورد.
رئیس انجمن رزم‌آوران استان قم افزود: در مقطع کنونی نیز هدف دشمنان نظام حضور کم‌رنگ مردم در پای صندوق‌های رأی است که قطعاً این توطئه‌ای آن‌ها نیز به سرانجام نخواهد رسید.
ای

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48108
اخبار مرتبط

نظرات شما