مسئول بسیج سازندگی سپاه قم خبر داد:

پرداخت ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در قم

مسئول بسیج سازندگی سپاه قم گفت: در حوزه اشتغال‌زایی اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان تأمین شد که از این رقم متقاضیان تاکنون ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

علیرضا ایراندوست در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: جهادگران بسیجی در میدان سازندگی و جهاد همواره حضور دارند و در این مسیر خستگی‌ناپذیر هستند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات اصلی بسیج سازندگی در قم طرح آبرسانی به روستاهای قم است که با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
ایراندوست با اشاره به طرح‌های دیگر بسیج سازندگی قم بیان داشت: در حوزه عمرانی بسیج سازندگی اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است که می‌توان  به توسعه خطوط تولید واحدهای صنعتی، ‌ ساخت سالن‌های ورزشی و حسینیه در مناطق محروم و روستایی، مرمت قنات‌های روستایی، تعمیر خانه‌های روستائیان و ... اشاره کرد.
وی افزود: در حوزه اقتصادی نیز می‌توان به اهدای جهیزیه، ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه و تأمین اعتبار موردنیاز طرح‌های اقتصادی در قالب پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ اشاره کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه قم تأکید کرد: در این بخش اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان تامین شد که از این رقم متقاضیان تاکنون ۹۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.
وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در هفته بسیج سازندگی رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه‌ با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) است که ۲۴ اردیبهشت‌ماه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

 


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48610
اخبار مرتبط

نظرات شما