استاندار قم:

روابط‌عمومی‌ها مردم را به آینده نظام اسلامی امیدوار کنند

استاندار قم امیدوار کردن جامعه به آینده کشور و نظام اسلامی را ضروری دانست و گفت: روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان افسران عرصه جهاد تبیین، در این زمینه مسئولیت مهم و حساسی را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سیدمحمد آقامیری در گردهمایی مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار داشت: روابط‌عمومی یک کار فوق حرفه‌ای و مستلزم تخصص است و تهیه مطلب و عکس از یک موضوع خبری به همراه ارائه تحلیل دقیق به مخاطب از جمله کارهایی است که روابط‌عمومی‌ها باید آن را به بهترین شکل انجام دهند.

 وی یادآور شد: این بحث به‌قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب، بارها به مسئله جهاد تبیین تأکید داشته‌اند.

 استاندار قم خاطرنشان کرد: جهاد تبیین امروزه شاید یکی از مهم‌ترین جهادهایی است که در مملکت ما باید توسعه و نشر پیدا کند.

 وی با تأکید بر ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: قراردادن متخصص‌ترین افراد در روابط‌عمومی و هدایت این مراکز به سمت متعالی‌ترین هدف‌های نظام و انقلاب و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های حضرت امام و مطالبه‌های رهبری، یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های رئیس یک دستگاه اجرایی به شمار می‌آید.

 آقامیری با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی به سردمداری آمریکا در حال توطئه‌چینی بر علیه کشور و هویت ما هستند، اظهار کرد: از عجایب روزگار این است که آمریکا جنایت‌کار که مدعی حقوق بشر است، هیچ شناختی از حقوق بشر ندارد.

 وی در ادامه افزود: همه دشمنان نظام اسلامی برای یک هدف تلاش می‌کنند، و آن این است که بگویند نظام جمهوری اسلامی یک نظام ناکارآمد است و ابزار رسیدن آنان به این هدف نیز مأیوس کردن مردم به انقلاب و نظام است.

 آقامیری تأکید کرد: با اندکی تأمل می‌توان فهمید که بر خلاف ادعای دشمنان، کارآمدترین نظام در دنیا همین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به یاری خداوند متعال و با رهبری فرزانه و حکیم یک نظام پایدار است.

 وی بیان داشت: مشکل‌های معیشتی جامعه، مربوط به یک دوره خاص نیست، بلکه باید منشأ آن را در یک دوره پنجاه‌ساله و یا صدساله پیدا کنیم، اگر یک روز مردم معترض می‌شوند، همه ما مسئول هستیم چون نتوانستیم خدمات نظام را برای مردم بازگو نماییم.

 وی با بیان این مطلب که مردم را باید به آینده نظام اسلامی و رسیدن کشور به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های چشمگیر، امیدوار کنیم، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان افسران جهاد تبیین، در این زمینه مسئولیت مهم و حساسی را بر عهده دارند.

 

 آقامیری مهم‌ترین رُکن نظام اسلامی را جمهوری بودن و حمایت‌های مردمی از آن توصیف کرد و گفت: دشمنان با زدن اتهام به مسئولان، سعی دارند تا به دل‌های مردم نفوذ کنند.

 وی با بیان اینکه تمام بوق‌های تبلیغاتی دشمن بدون وقفه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: اتاق فکر دشمن در تلاش است تا مسئولان در نگاه مردم بی‌اعتبار شوند.

 استاندار قم شهادت بیش از ۱۷ هزار تَن از هم‌وطنان به دست گروهک تروریستی و جنایت‌کار منافقان را مورد اشاره قرارداد و گفت: این جنایت‌های منبعث از تفکرهای التقاطی بوده است.

 وی در بخش دیگری از سخنان، آتش‌زدن پرچم آمریکا و بالابردن پرچم حزب‌الله در خاک آمریکا را ناشی از انعکاس دقیق و به‌موقع وقایع غزه دانست و گفت: اگر امروز پیام غزه به دنیا مخابره نمی‌شد، دانشجویان آمریکایی نیز واکنشی نشان نمی‌دادند.

 وی بیان کرد: در هر کشوری رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی مؤثری انجام دهند، افکار عمومی آن کشور به‌آسانی اقناع خواهد شد.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48824
اخبار مرتبط

نظرات شما