دبیر ستاد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد:

اعزام ۸ هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: ۸ هزار قمی به سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حمزه بهشتی، دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد مردم قم با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از سوی مقام معظم رهبری یکشنبه ۱۳ خرداد بعد از فریضه عشاء در حرم مطهر بانوی کرامت، گفت: دوشنبه ۱۴ خرداد هم بعد از فریضه عشاء مراسم بزرگداشت قیام خونین مردم قم در ۱۵ خرداد و شهدا والامقام این قیام سرنوشت‌ساز، از سوی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مراکز حوزوی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه قم برای حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی می‌توانند در پایگاهی بسیج و مساجد محله خود ثبت‌نام نمایند، افزود: امسال ۸ هزار سهمیه برای شرکت در این آئین، برای استان قم در نظر گرفته شده است که با مسئولیت سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) انجام خواهد شد.
بهشتی همچنین از برگزاری راهپیمایی مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم در روز پانزدهم خرداد ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با تجمع در میدان روح‌الله و بیت حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: این راهپیمایی از مسیر میدان روح‌الله تا حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
دبیر ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد مردم قم در ادامه از مردم بصیر و زمان‌شناس قم خواست از فرصت این مراسم‌ها و تجمع‌ها بهترین بهره را برای دعوت دیگران به حضوری پرشور و آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ببرند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49011
اخبار مرتبط

نظرات شما