فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

۲۲۱ جنگنده اسرائیلی در شب حمله ایران ‌آماده‌باش بودند

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، گفت: حدود ۲۲۱ جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده‌باش شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گردهمایی اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با موضوع «وعده صادق، عروج شهدای خدمت، تحولات جهانی» که در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفا برگزار شد، ضمن تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق پیامد اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی بود، اظهار داشت: اگر هدف رژیم صهیونیستی زدن فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران بود می‌توانست در خارج از کنسولگری ایران در سوریه این جنایت را انجام دهد؛ هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام پیروزی راهبردی برای جبران شکست ۷ اکتبر بود.
وی با تأکید بر اینکه نابودی اسرائیل با کار نظامی برای جهان شیرین نیست، افزود: مردم دنیا باید روشن و آگاه شوند، جنگ غزه، هزینه برای روشن‌شدن جهان است و اتفاقاتی که امروز در دنیا انجام می‌شود همگی ناشی از جنگ غزه است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به اینکه پیروزی راهبردی برای هر کشوری اثر منطقه‌ای دارد، اظهار داشت: توسعه جنگ برای رژیم صهیونیستی هزینه زیاد داشت و به دنبال اقدامی با هزینه کم و اثربخشی زیاد بودند؛ ورود رژیم غاصب به این جنایت علیه ایران اشتباه محاسباتی بود و آنها تصور کردند ایران پاسخ جنایت آنها را نمی‌دهد و نیروی مقاومت به‌جای ایران اقدام می‌کند.
وی با بیان اینکه اسرائیل برای جلوگیری از پاسخ ایران، از طریق وزیر خارجه مصر پیام فرستاد که در جنگ غزه کوتاه خواهد آمد، افزود: شهید عبدالهیان وزیر امور خارجه نقش فعالی در دیپلماسی عملیات وعده صادق داشت؛ اسرائیل و آمریکا برای جلوگیری از آسیب پاسخ ایران کشور‌های منطقه را برای دفاع از اسرائیل تجهیز کردند.
سردار حاجی‌زاده ضمن بیان اینکه حدود ۲۲۱ جنگنده برای جلوگیری از حملات ایران آماده‌باش شدند، گفت: حضرت آقا تأکید داشتند که عملیات وعده صادق قاطع باشد و با توکل به خداوند و بدون نگرانی این عملیات انجام شود؛ باتوجه‌به امکان اقدام پیش‌دستانه اسرائیل علیه ایران، عملیات وعده صادق در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه به اقرار کشور‌های خارجی عملیات وعده صادق بزرگ‌ترین عملیات موشکی و پهپادی جهان بود، ابراز کرد: برای عبور از گنبد آهنین اسرائیل نیاز به تعداد موشک و پهپاد زیادی بود؛ عملیات وعده صادق، تنبیهی، محدود و گسترده بود و دو پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی که در شهادت سرداران نظامی ایران در سوریه نقش داشتند نابود شد.
وی با تأکید بر اینکه شکست قدرت بازدارندگی اسرائیل مساوی با فروپاشی است، اظهار داشت: اکنون محور مقاومت روحیه گرفته و تاریخ منطقه به قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شده است؛ نتیجه این عملیات قدرت بازدارندگی خوب و مثال‌زدنی برای جمهوری اسلامی است و در سایه این پیروزی، اقتصاد و روحیه مردم بهبود یافت و انسجام ملی در حمایت از این عملیات افزایش پیدا کرد.
سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه در عملیات وعده صادق از ۲۰ درصد توان نظامی جمهوری اسلامی استفاده شد، گفت: سامانه‌های سپر موشکی اسرائیل مورد حمله قرار نگرفتند؛ زیرا نزدیک شهر‌های بزرگ بود و اگر جنگ با اسرائیل ادامه پیدا می‌کرد زمان زیادی برای نابودی اسرائیل لازم نبود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه امروز پیروزی غزه، اوج پیدا کرده است، تصریح کرد: ۹۰ درصد فرماندهان و نیرو‌های حماس حفظ شدند و اگر جنگ غزه چند سال به طول انجامد اسرائیل پیروز نخواهد شد و هر لحظه به نابودی نزدیک‌تر خواهد شد؛ این پیروزی‌های غزه ناشی از تلاش‌های گذشته و سرمایه‌ای برای آینده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در انتخابات آینده، باید فردی در تراز آیت‌الله رئیسی انتخاب شود، اظهار داشت: فردی که در آینده رئیس‌جمهور ایران شود باید صفات آیت‌الله رئیسی و توانمندی بالاتری داشته باشد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49023
اخبار مرتبط

نظرات شما