روابط‌عمومی دادستانی کل کشور اعلام کرد؛

ورود دادستانی به بهسازی آزاد راه قم-کاشان

عملیات ترمیم، اصلاح و بازسازی مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قم - کاشان پس از نارضایتی و گلایه مردم از وضعیت کیفی این محور با ورود این نهاد قضایی، به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»

 

به نقل از روابط‌عمومی دادستانی کل کشور، با پیگیری حجت‌الاسلام‌والمسلمین موحدی دادستان کل کشور و معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب قم، عملیات ترمیم، اصلاح و بازسازی مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قم - کاشان انجام شد.
در راستای کاهش حوادث جاده‌ای، بهبود خدمات‌رسانی به هم‌وطنان و رفع نارضایتی عمومی از وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه امیرکبیر که منجر به افزایش خطرات جاده‌ای و ایجاد خسارات جانی، مالی، استهلاک خودرو و غیره گردیده بود با پیگیری دادستان کل کشور و دادسرای استان قم، انجام عملیات ترمیم این مسیر اعم از بهسازی روکش آسفالت آزادراه، لکه‌گیری و نصب حفاظ بتنی میانی و رفع عیوب و نواقص این مسیر از سوی شرکت متولی به نتیجه رسید.
این مسیر که یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی مرکز کشور می‌باشد سهم شایانی در جابجایی و حمل و نقل ترافیکی مسافران و ترانزیت جاده‌ای دارد که به دلیل حجم بالای تردد و عدم رسیدگی مناسب طی چند سال اخیر دچار خرابی، شکستگی و وضعیت نامناسب آسفالت گردیده بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و اخذ و ابلاغ تصمیمات استانی، بهسازی این مسیر انجام شد.
گفتنی است احداث آزادراه قم کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر از سال ۱۳۷۱ آغاز و در سال ۱۳۷۸ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.





انتهای خبر /


http://qomefarda.ir/49791
اخبار مرتبط

نظرات شما