شریعت نژاد: وزارت جهاد در مدیریت سازمان جنگل‌ها تجدید نظر و بازنگری کند

نماینده مردم تنکابن در مجلس گفت: از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم به دلیل ضعف درمدیریت سازمان جنگل‌ها و عدم مسئولیت پذیری آنان، تجدید نظر و بازنگری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: باید برای رفع بحران ترافیک غرب استان مازندران و بویژه شهرستان‌های عباس آباد، تنکابن و رامسر اقدام عاجل انجام دهید زیرا مردم این منطقه در روزهای تعطیل زندگیشان تعطیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آینده نزدیک فاز یک بزرگراه تهران شمال راه‌اندازی خواهد شد اقدام عاجل برای رفع ترافیک غرب مازندران صورت گیرد.

نماینده مردم تنکابن در مجلس در تذکری خطاب به حجتی وزیر کشاورزی تصریح کرد: مدیریت سازمان جنگل‌‌ها بسیار اسفبار است زیرا هم از بار انجام وظایف فرار می‌‌کنند و هم خاک فرسایش پیدا کرده و درختان جنگلی بی رحمانه قطع می‌شوند و این سازمان هم مسئولیتی را نپذیرفته است. 

وی اظهار داشت: سازمان جنگل‌ها ۶ ماه است که حقوق محافظین منابع طبیعی را پرداخت نکرده است همچنین طرح‌ها این سازمان هم اجرایی نشده و ضعف بسیاری در مدیریت دارد. 

شریعت نژاد گفت: از وزیر کشاورزی تجدیدنظر و بازنگری در مدیریت سازمان منابع طبیعی را خواهانم. 

وی به سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان به دلیل مشکل در بنیاد علوی به دلیل عدم رعایت آیین نامه بند ج و ایجاد مشکلات برای مردم تذکر داد زیرا مردم در شهرستان‌‌ها به دلیل عدم اختیار مدیران بنیاد علوی، چندین ماه معطل تعیین تکلیف خود از مرکز هستند. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9591
اخبار مرتبط

نظرات شما