فعال حوزه انیمیشن در گفتگو با قم فردا:

شرایط برای کار بانوان انیمیشن ساز فراهم شود

شرکت کننده رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قم گفت: از بسیج و سپاه تشکر می کنیم که این فضا را مخصوصا برای خواهران فراهم کرد تا بتوانند فعالیت داشته باشند، شرایط برای کار بانوان انیمیشن ساز فراهم شود.

 زهره ملا محمدی یکی از شرکت کنندگان تیم حبه انگور در  رویداد تولید محتوای دیجیتال استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: اعضای گروه حبه انگور همگی از خواهران هستند و در عرصه های مختلف و انواع شاخه های انیمیشن، موشن کمیک و‌ موشن گرافی فعالیت داریم، بیش از ۲۰ نفر در بخش های مختلف و با توجه به نوع کار در این گروه فعال هستند.

وی گفت: از بسیج و سپاه تشکر می کنیم که این فضا را مخصوصا برای خواهران فراهم کرد تا بتوانند فعالیت داشته باشند سال گذشته نیز در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کرده بودیم و در بخش استانی شرایط برای حضور خواهران فراهم بود و در بخش کشوری شرایط خواهران بسیار سخت بود.

ملامحمدی افزود: انتظار داریم مسئولان از افراد شرکت کننده در رویداد حمایت کنند زیرا وقت و هزینه برای این کار گذاشتیم و با امید حمایت های مسئولان و‌ گرفتن سفارش شرکت می کنیم سال گذشته حمایت اعتباری صورت گرفت اما سفارشی ارجاع نشد نمی دانم شاید برای اینکه ایجاد فضا برای کار بانوان شرایط خاصی دارد رغبتی برای سفارش کار برای گروهی که خانم هستند وجود ندارد.  

وی تصریح کرد: هدف اصلی من از تشکیل گروه بانوان این بود شرایط کار برایشان فراهم شود زیرا بانوان شرایط خوبی برای کار کردن ندارند و نیاز به حمایت دارند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/38049
اخبار مرتبط

نظرات شما