فرماندار شهرستان کهک:

انتخابات پرشور در شهرستان کهک در حال انجام است

فرماندار شهرستان کهک گفت: کهک و روستاهای شهرستان کهک همواره در صحنه‌های انقلاب ازجمله راهپیمایی و انتخابات حضور داشتند و فعالیت و مشارکت سیاسی آن‌ها همیشه پرشور بوده است.

علیرضا گلچین پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در کل شهرستان کهک ۲۷ شعبه اخذ رأی وجود دارد که ۴ شعبه آن سیار است از صبح که کار اخذ رأی شروع شده است روند انتخابات خوب و پرشور بوده و تاکنون هیچ مشکلی در شعبات اخذ رأی و روند رأی‌گیری مردم وجود نداشته است.

 فرماندار شهرستان کهک ادامه داد: همه راه‌های ارتباطی که باتوجه‌به برف اخیر مسدود شده بود همگی بازگشایی شده و تردد به‌صورت روان در حال انجام است شعبات در روستاهای مختلف به‌سهولت در حال اخذ رأی مردم هستند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رأی هم بسیار کار را آسان کرده و هیچ مشکلی هم تا کنون وجود نداشته است و آموزش‌های لازم را به افرادی که مجری انتخابات هستند و مردم داده شده است.

گلچین پور خاطرنشان کرد: همه امور از جمله  پشتیبانی در شهرستان کهک برای برگزاری انتخابات خوب  تعبیه‌ شده است و شاهد انتخابات پرشور خواهیم بود که مطمئناً تا آخر وقت نیز پر شورتر خواهد شد.

 فرماندار شهرستان کهک بیان داشت: در شهر کهک هم  چند شعبه ثابت و سیار اخذ رأی وجود دارد و از صبح سرکشی‌های لازم انجام‌شده است و روند اخذ رأی به‌صورت کاملاً خوب در حال انجام است.

وی افزود: منطقه کهک یک منطقه توریستی است و باتوجه‌به این‌که امروز روز جمعه و تعطیلی نیز است مطمئناً تا بعدازظهر هم شاهد شلوغ‌تر شدن شعبات اخذ رأی خواهیم بود، روستاهای شهرستان کهک هم همواره در صحنه‌های انقلاب از جمله راهپیمایی و انتخابات حضور داشتند و همه این‌ها را نیز به نمایش گذاشته‌اند فعالیت و مشارکت سیاسی شهرستان کهک و روستاهای آن همیشه پرشور بوده است.

گلچین پور تصریح کرد: انتخابات در شأن نظام برگزار خواهد شد مردم می‌دانند این انتخابات نشان‌دهنده اقتدار و امنیت ملی است و بقا این امنیت بستگی به این انتخابات دارد و در صحنه‌های بین‌المللی و صحنه‌های داخل قدرت ملی را افزایش می‌دهد.

 فرماندار شهرستان کهک با اشاره به‌احتمال بارش برف و یا شلوغی جاده منتهی به شهرستان کهک به‌ علت تعطیلی و توریستی بودن منطقه، ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با پلیس‌راه و راهداری انجام‌شده است و از دو  روز قبل و قبل‌ از بارندگی تمام تدابیر و تمهیدات لازم را انجام شده است و کلیه راه‌های ارتباطی باز شده است و هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد.

گلچین پور تأکید کرد: به دهیاران روستاها نیز گفتیم که مسیر منتهی به شعبه‌های اخذ رأی را نمک‌پاشی و برف‌روبی شود.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47823
اخبار مرتبط

نظرات شما