در دقایق ابتدایی رای گیری صورت گرفت؛

حضور مراجع تقلید پای صندوق های رای

 مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی صبح امروز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی صبح امروز در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.



حل مشکلات از طریق حضور پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی  با ثبت رأی خود در صندوق أخذ رأی الکترونیکی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه روز انتخابات از روزهای بسیار حساس است، اظهار داشت: ملتی توانایی اداره خود را دارد که تکیه بر مردم‌اش داشته باشد و تکیه بر مردم از طریق آرای انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در کنار صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که این ملت، ملت زنده است،‌ گفت: مشکلات را انکار نمی‌کنیم اما حل مشکلات از طریق حضور پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

این مرجع تقلید افزود: افراد خوب و لایق را انتخاب کنیم و آن افراد خوب و لایق مشکلات را برطرف کنند، در صورتی که مردم از صندوق‌ها فاصله بگیرند در واقع ضربه به نظام خودشان خواهند زد، حل مشکلات با فراموش کردن مشکلات ممکن نیست، با حضور و مبارزه با مشکلات می‌توان مشکلات را رفع کرد.

وی عنوان کرد: اگر مردم حضور کامل در انتخابات داشته باشند حل مشکلات آسان می‌شود و اگر فاصله بگیرند مشکلات بیشتر می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مردم خوب ما با اینکه مشکلات را احساس کرده و می‌کنند اما در عین حال حضور در پای صندوق‌های رأی را فراموش نخواهند کرد و می‌دانند قهر با صندوق‌های رأی مشکلی را رفع نمی‌کند بلکه باید حاضر شد و افراد لایق را انتخاب کرد تا افراد لایق بتوانند مشکلات را رفع کنند.

وی اظهارداشت: ما دعا می‌کنیم که این دور انتخابات بسیار خوب و پربرکت باشد و مردم افراد لایق و خوب را انتخاب کنند و آن افراد لایق هم وظیفه خود را انجام دهند و در حل مشکلات مردم بکوشند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: هیچ ملتی نداریم که مشکل نداشته باشد، مهم برطرف ساختن مشکلات است.




همه با شور و شوق در این انتخابات مهم و اثرگذار شرکت کنند

همچنین آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید باحضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رأی خود را در صندوق رأی انداختند.

آیت‌الله نوری همدانی پس از اینکه رای خود را به صندوق انداختند، پیام خود را خطاب به مردم اینگونه بیان کرد: برای چندمین بار به ملت عزیزمان تاکید می‌کنم که همه با شور و شوق در این جریان رای دادن شرکت بکنند.

این مرجع تقلید افزود: به یاد فرمایش امام(ره) که فرمودند مانند مدرس باشید، به افرادی که تعهد دارند، تخصص دارند، افرادی که دشمن شناسند و می‌توانند در برابر دشمن مقاومت کنند، به آنها رای بدهید. ما هم نظرمان همین است، ان‌شاءالله امید داریم مردم عزیزمان با شور و شوق همگانی در این انتخابات مهم و اثرگذار شرکت کنند.




مردم با حضور پرشور در انتخابات توطئه دشمنان را ناکام بگذارند

همچنین آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در کتابخانه امام صادق(ع) حضور یافتند و رأی خود را به ثبت رساند.

وی در حاشیه این حضور، بر ضرورت شرکت در انتخابات تأکید کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، گفت: بر همگان لازم است در حفظ نظام اسلامی بکوشند.

آیت الله سبحانی افزود: یکی از راه‌های تثبیت نظام اسلامی، شرکت در انتخابات است و لازم است مردم با حضور پرشور در انتخابات، توطئه دشمنان را ناکام بگذارند



امیدواریم مسئولین باصلاحیت کار را خوب جلو ببرند
همچنین آیت الله جوادی آملی هم بعد از شرکت در انتخابات گفت: همه موظف هستیم با نیت خوب، مسئولان اصلح را انتخاب کنیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه همه موظف به نیت پاک و کار خوب هستیم گفت: امیدواریم ان شاء الله مسئولین باصلاحیت کار را خوب جلو ببرند تا کشور به سعادت برسد و نظام به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47824
اخبار مرتبط

نظرات شما