مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

احداث بخش تخصصی کتابخانه ورزشی در قم

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در بخش کتاب‌خوانی ورزش کاستی‌هایی وجود دارد و نیاز است یک بخش کتابخانه‌ای به نام ورزش احداث شود و ما این آمادگی برای همکاری با مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم را اعلام می‌کنیم.

طرح کتابخانه گردی به همت مدیریت کتابخانه‌های استان قم از صبح تا عصر روز ۱۵  اسفند سال جاری در محل کتابخانه مرکزی آستان قم در حال برگزاری است، در حاشیه این رویداد ابراهیم سانی خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: کتابخانه گردی طرح بسیاری خوبی است که باعث می‌شود افرادی که شناخت کافی از امکانات کتابخانه‌ها ندارند از نزدیک این موارد را مشاهده کنند، حضور مدیران و مسئولان استانی در کتابخانه‌ها مفید ارزیابی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: کتاب‌های تخصصی ورزشی می‌تواند به افزایش زمینه کتاب‌خوانی کنید حاضریم در این زمینه با کتابخانه مرکزی قم همکاری کنیم.

وی بیان داشت: در راستای ترویج کتاب‌خوانی یک بخش در اداره کل ورزش و جوانان استان به کتاب اختصاص‌داده‌شده است‌ هم در فرهنگسرای جوان یک آرشیو کتاب با موضوع جوانان وجود دارد هم در مجموعه‌های ورزشی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد در بخش‌های از جمله نمازخانه‌ها به قفسه کتاب اختصاص‌یافته است.

سانی خانی خاطرنشان کرد: باز هم نیاز به افزایش بخش کتاب و کتاب‌خوانی در حوزه ورزش داریم، یکی از پیشنهادها این است که در کتابخانه‌های قم یک آرشیو و یک بخش در خصوص کتاب‌های تخصصی ورزش ایجاد شود پیوند ورزش و کتاب‌خوانی نتایج بسیار مثبتی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان قم آمادگی دارد تا آرشیو کتاب‌های تخصصی ورزشی را در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قم قرار دهد، محتوای خوب هم در زمینه پژوهش ورزشی وجود دارد که ماهانه و سالانه به ما ارسال می‌شود و هم کتب تخصصی مربوط به رشته‌های ورزشی وجود دارد که این کتاب‌ها را می‌توانیم در اختیار کتابخانه‌های قم قرار دهیم.

وی تأکید کرد: در بخش کتاب‌خوانی ورزش کاستی‌هایی وجود دارد و نیاز است یک بخش کتابخانه‌ای به نام ورزش احداث شود و ما این آمادگی برای همکاری با مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قم را اعلام می‌کنیم، این طرح علاوه بر برطرف‌کردن نیاز علمی جامعه ورزش باعث افزایش جامعه کتاب‌خوان استان نیز خواهد شد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47883
اخبار مرتبط

نظرات شما