مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم خبر داد:

حضور ۶ تیم از قم در رویداد ملی تولید محتوای بسیج

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم از حضور ۶ تیم از قم در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: در اختتامیه رویداد از بازی رایانه‌ای مدال ذوالفقار که محصول یکی از تیم‌های تولید بازی استان قم هست رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمدحسن یزدی نژاد در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این رویداد مرحله کشوری و نهایی است، اظهار داشت: از استان قم در این رویداد ۶ تیم که متشکل از  دو نفر خواهر و  ۳۰ نفر برادر  که در مجموع ۳۲ نفر  تشکیل شده حاضر و در حال رقابت هستند.
وی ادامه داد: از ۶ تیم استان قم دو تیم در رشته بازی‌سازی تلفن همراه، دو تیم در رشته نرم‌افزارهای تلفن همراه و دو تیم هم در رشته پویانمایی در این رقابت حضور دارند.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به محور و یا موضوع رقابت تیم‌ها، گفت: موضوع تیم‌های پویانمایی و یا انیمیشن واکنش‌های جهانی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است و موضوع تیم‌های بازی و نرم‌افزار هم موضوعاتی است که در رویدادهای استانی اعلام شده است.
وی اضافه کرد: از صبح روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ابتدا کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی این رویداد کشوری برگزار شد و از عصر سه‌شنبه ساعت ۱۷ هم رویداد و رقابت رسماً آغاز شده است و تا ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه هم ادامه خواهد داشت.
یزدی نژاد با اشاره به اینکه متوسط سن تیم‌های قم ۱۹ سال است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ تیم که حدود ۷۰۰ نفر هستند به این مرحله نهایی راه‌یافته‌اند و در این سه رشته در حال رقابت هستند.
وی ادامه داد: اختتامیه این رویداد روز جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی شهید ابومهدی المهندس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار خواهد شد. همچنین در این اختتامیه علاوه بر تجلیل از برترین‌های رویداد از برگزیدگان فعالان مجمع فضای مجازی کشور هم تقدیر خواهد شد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم تصریح کرد: یکی از تیم‌های بازی‌ساز استان قم، بازی رایانه‌ای را با عنوان مدال ذوالفقار طراحی کرده‌اند که این بازی باکیفیت بسیار بالا برای اولین‌بار در مراسم اختتامیه این رویداد رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47914
اخبار مرتبط

نظرات شما