امام‌جمعه قم:

کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است

امام‌جمعه قم گفت: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر قم با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای بهره‌بردن از این ماه مبارک که دارای فضایل زیادی است باید با آمادگی وارد شد.

وی ادامه داد: برای واردشدن به این ماه باید ابتدا توبه کرد و در ادامه رفع کینه کرد.
سعیدی نزدیکی به خداوند را یکی از فضیلت‌های این ماه عنوان کرد و گفت: توسل به قرآن و عترت در این ماه بسیار سفارش شده است، ماهی که در آن قرآن هم نازل شده است.
وی بر ضرورت حفظ حرمت این ماه مبارک تأکید کرد و بیان داشت: کسانی که حرمت این ماه عزیز را نگه نمی‌دارند بدانند که خسارت فراوانی خواهند دید.
امام‌جمعه قم در خطبه‌های دوم نمازجمعه شهر قم توطئه کشف حجاب را موردتوجه قرار داد و ابراز داشت: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت.
وی ادامه داد: همان‌طوری که دشمنان نظام با برنامه وارد این ماجرا شده‌اند، برای مقابله با آن نیز باید با برنامه وارد شد و اجازه نداد که دشمنان در این فقره که اعتقادات ما را هدف گرفته‌اند به نتیجه برسند.
سعیدی در ادامه به نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: این نام‌گذاری را می‌توان برگرفته از معارف قرآنی دانست چرا که  آیه ۶۲ سوره انفال گواهی بر این سخن است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون بر پایه حضور مردم و نقش آن‌ها شکل‌گرفته است و در این زمینه تولید هم باید به مردم رجوع کنیم و موانع حضور آن‌ها را از بین ببریم.
سعیدی رسیدن به جهش تولید را مستلزم بهره‌مندی از کالاهای تولید داخل عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگان داخلی نیز باید کالاهای باکیفیت بالا تولید کنند تا مردم میل بیشتری برای خرید آن‌ها داشته باشند.





انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48075
اخبار مرتبط

نظرات شما