با اجتماع در شبستان امام خمینی (ره)؛

محکومیت جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی در بیمارستان غزه

مردم متدین شهر مقدس قم، بامداد دوشنبه با اجتماع در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س)، جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مردم و زائران شهر مقدس قم ساعت ۲۴ امشب با تجمع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) انزجار خود را از جنایات رژیم کودکش صهیونیستی اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع مجامع بین‌المللی با جنایات این رژیم شدند.

 استاد حوزه علمیه قم در این اجتماع پرشور، با تأکید بر این که سکوت در مقابل این جنایت خیانتی بس بزرگ است، ظهار داشت: اکنون غزه در خط مقدم دفاع از اسلام قرار دارد و این جنایت جنایتی شوم و غیرقابل‌گذشت است؛ این جنایت از رژیم پست صهیونیستی بعید نیست.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی با بیان این که غائله صهیونیسم همچون غائله داعش با حضور جوانان سرزمین‌های اسلامی برچیده خواهد شد، اظهار کرد: غائله این رژیم ناپاک و منحوس صهیونیسم برچیده خواهد شد، تک‌تک ما جوانان سرزمین‌های اسلامی به امر ولی حاضریم به هر صورتی که ایشان امر کنند، در خط مقدم دفاع از اسلام مقاوم بایستیم.

 وی با بیان این که جنایت اخیر صهیونیست‌ها به‌قدری فجیع است که انسان نمی‌داند با چه کلماتی آن را توصیف کند، تصریح کرد: هر گونه سکوت و اظهار بی‌اطلاعی و مقایسه آن با مشکلات نشان‌دهنده ابتلا قلب به وقف و سکون است؛ کسی که قلبش متوقف باشد، خود را گرفتار قیاس‌های ناروا ساخته است؛ حال آن که اکنون غزه در اولویت و خط مقدم اسلام و انسانیت است.

 مؤمنی ضمن انتقاد از حالت سکون و سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، با تأکید بر این که اگر جان و فطرت انسانیت در فردی هنوز زنده باشد، نمی‌تواند به‌راحتی از کنار این مسئله بگذرد، اظهار کرد: قلب انسان وقتی به توقف مبتلا می‌شود، واقعیات را نمی‌بیند.

 وی با بیان این که قساوت قلب و غفلت، انسان را گرفتار توقف قلب و سکون می‌سازد، خاطرنشان کرد: این که در یک بیمارستان جسارت و جنایت و قتل صورت می‌گیرد، نباید سکوت کرد و باید اجتماعات عظیمی برای آن برگزار شود.

 وی با تأکید بر این که دشمنی رژیم صهیونیستی با ما به‌خاطر اسلام ما است خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در این سال‌ها هر بلایی خواست سر مردم مظلوم فلسطین درآورده و اعضا و جوارح بدن را سرقت و آن را می‌فروشد و جنایت‌های متعددی را رقم می‌زند.



وی با تأکید بر این که مردم منتظر امر ولی هستند تا همین جریان داعش جریان صهیونیسم را به گورستان تاریخ بسپارد، تصریح کرد: ما ایرانیان نسبت به ناموس مسلمین حساسیم و نمی‌توانیم ببینیم نسبت به ناموس مسلمین جسارت شده و ایشان را به شهادت برسانند.

 یک هفته است که بیمارستان شفا در غزه و محوطه آن به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی به‌ویژه زنان و کودکانی که در آنجا پناه گرفته‌اند، در محاصره شدید و غیرانسانی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی قرار داشته و رژیم یادشده با ارتکاب جنایاتی هولناک در این بیمارستان، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت‌بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

 متأسفانه ظرف چند روز گذشته در اثر جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر، ۱۸۰ تن از بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی محاصره شده در بیمارستان شفا به سبب حملات کور و جلوگیری از ورود اقلام ضروری غذایی و درمانی، جان خود را ازدست‌داده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز در معرض مرگ تدریجی قرار دارند.

 در این میان گزارش‌های تکان‌دهنده و هولناکی در خصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان فلسطینی محبوس در این بیمارستان نیز شنیده می‌شود.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48119
اخبار مرتبط

نظرات شما