معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

استان قم در بحث امنیت در رتبه پنجم کشور قرار دارد/کاهش 27 درصدی تجمعات غیر قانونی در قم

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به کاهش 27 درصدی تجمعات غیرقانونی در قم، گفت: استان قم در بحث امنیت در رتبه پنجم کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا هاشمی در نشست خبری ظهر امروز که به مناسبت دهه کرامت در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی حوزه ای است که  نسبت به برخی حوزه ها معذوریت هایی دارد  و خیلی نمی تواند خبری کند، اظهار داشت: وظیفه اول وزارت کشور امنیت می باشد که با افتخار اعلام می کنیم در بحث امنیت در کشور رتبه 5 را داریم.
وی ادامه داد: وظیفه بعدی ما مسئله انتخابات است که در اسفند ماه برگزار خواهد شد البته ستاد انتخابات فعال شده و کارگروه های آن تشکیل شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به کمیته های انتخابات ، گفت: تاکنون سه جلسه ستاد انتخابات برگزار شد است.
وی با اشاره به اینکه وظیفه سوم در حوزه مسائل اجتماعی است، بیان داشت: استان قم دومین استان زیارتی بعد از مشهد در کشور است .
هاشمی ادامه داد: در سال 96 اعتبارات حوزه اجتماعی این معاونت زیر یک میلیارد بود که با پیگیر ها به چند برابر رسید و امیدواریم طبق برنامه ریز های مختلف در آسیب های اجتماعی گام های موثری را برداریم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه دانشگاه ها بی حاشیه ترین مراسمات و سخنرانی برکزار شده است، گفت:  بیش از 27 درصد تجمعات غیر قانونی در سال گذشه کاهش یافته است .


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/10429
اخبار مرتبط

نظرات شما