واکنش همرزم سردار سلیمانی به شهادت ایشان:

اسلام و جبهه مقاومت نیاز به یک خون تازه داشت/سردار سلیمانی الگوی تمام‌نشدنی جبهه مقاومت خواهد ماند

همرزم سردار سلیمانی بابیان این‌که اسلام و جبهه مقاومت نیاز به یک خون تازه داشت، گفت: سردار سلیمانی الگوی تمام‌نشدنی جبهه مقاومت خواهد ماند.

رضا حافظی از همرزمان سردار قاسم سلیمانی در حاشیه راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت جنایت و ترور کورکورانه حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: من عاشق قاسم سلیمانی بودم و وی در واقع الگوی من در مبارزه و زندگی بود.

وی ادامه داد: بارها در رکاب ایشان در جبهه مقاومت حاضر بودم و از نزدیک با ایشان همراه و همرزم بودم.

حافظی تصریح کرد: ایشان یک انسان عارف، عاشق بود و سراسر وجودش با ولایت‌پذیری همراه بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تلاش و زحمت مداوم برای جبهه مقاومت و امت اسلام داشت و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبود.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: سردار سلیمانی دلسوز مصالح نظام و انقلاب بود و هیچ‌گاه خستگی را نمی‌شناخت به‌طوری‌که در لحظاتی که در کنارشان حضور داشتم بارها این مهم را از نزدیک دیدم.

وی شهادت این سردار شهید در این مقطع حساس را موردتوجه قرارداد و گفت: به نظر من خداوند سردار سلیمانی را به‌عنوان ذخیره قرارداد برای چنین روزی که اسلام ما نیاز به یک خون تازه داشت.

حافظی تأکید کرد: جبهه مقاومت به چنین شهیدی نیاز داشت و خداوند این ذخیره را نگه داشت تا در چنین روزی به شهادت برسد.

وی شهادت را آرزوی سردار سلیمانی عنوان کرد و بیان داشت: موضوع مهم این است که اسلام ناب محمدی چنین افرادی را تربیت و بزرگ می‌کند و این اولین و آخرین شهید نخواهد بود و درواقع آخرین شهیدی نیست که ما تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

حافظی ابراز داشت: سردار سلمیانی الگوی تمام‌نشدنی جبهه مقاومت خواهد ماند و راه نورانی وی تا ابد ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/15041
اخبار مرتبط

نظرات شما