عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا به دنبال باج‌گیری از ایران است

حداد عادل با اشاره به اینکه پیش از شهادت سردار سلیمانی برخی افراد ساده‌لوح در داخل تصور می‌کردند که نشان دادن روی خوش به آمریکا باعث حل مشکلات کشور می‌شود گفت: آمریکا همان‌طور که از برخی سران مرتجع عربی باج می‌گیرد به دنبال باج‌گیری از ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، غلامعلی حداد عادل شامگاه 21 بهمن طی سخنرانی در مراسم گرامی داشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد با اشاره به اینکه در مراسم هایی که به یاد سردار سلیمانی برگزار شد مردم کینه و نفرت خود از آمریکا و رژیم صهیونیستی را به‌خوبی نشان دادند گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران با حضور پرشور در مراسم‌هایی که به یاد سردار سلیمانی برگزار شد شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر از همیشه سر دادند.


حداد عادل تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی پارها تأکید کردند مشکلات کشور با ایستادگی در برابر دشمنان و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی حل خواهد شد نباید نگاه‌ها به بیرون باشد، اما متأسفانه نگاه دیگری در کشور وجود دارد که برای حل مشکلات داخلی  دائم به دنبال مذاکره با غربی‌ها  هستند اما این افراد امروز منزوی‌شده و به گوشه‌ای رفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شهادت سردار سلیمانی برخی افراد ساده‌لوح در داخل تصور می‌کردند که نشان دادن روی خوش به آمریکا باعث حل مشکلات کشور می‌شود، اما این روزها دیگر رویی ندارند که حرف از مذاکره با آمریکا بزنند.

حداد عادل با اشاره به اینکه همه باید بدانیم که آمریکا همان‌طور که از برخی سران مرتجع عربی باج می‌گیرد به دنبال باج‌گیری از ایران اسلامی است افزود: مجلس یازدهم باید به‌گونه‌ای شکل بگیرد که نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی، انقلابی گری و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان غربی باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در این شرایط حساس و پیچیده کشورمان حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و حضور باشکوه در انتخابات ضرورت زیادی دارد.

حداد عادل با اشاره به اینکه  شرایط امروز مسلمانان و شیعیان در دنیا با چهل سال گذشته  قابل‌مقایسه نیست تصریح کرد: گروه‌های مقاومت در منطقه و جهان شکل‌گرفته  و  جهان اسلام، بسیار پیشرفت کرده و به عزت و اقتدار زیادی دست پیداکرده است  که باید بر نعمت انقلاب و ولایت شکر گذاری کرد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  بابیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی  همچنان که یک فرمانده نظامی با حکمت و درایت بود، درصحنه‌های سیاسی و اجتماعی نیز بسیار قوی و باانگیزه ظاهر شد گفت: حاج قاسم توانست روسیه را برای مقابله با داعش در سوریه ترغیب و تشویق کند و روسیه نسز برای مقابله با تکفیری‌ها وداعش در سوریه حاضر شد.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/16374
اخبار مرتبط

نظرات شما