رنجبرزاده: دولت حمایت از تولید را به جدی در دستور کار خود قرار دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کشور آنچه که در اولویت همه مسائل قرار دارد سلامتی مردم است و همه ارگان‌ها و سازمان‌ها باید در این زمینه توان خود را بسیج کنند.

وی افزود: با توجه به سایه‌ای که کرونا بر اقتصاد و تولید کشور انداخته نباید اجازه دهیم که خسارت‌های جدی به این بخش بر اثر شرایط پیش آمده وارد شود. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در همین راستا دولت باید با ارائه تسهیلاتی در قالب یارانه‌ها و همچنین همکاری با تولیدکنندگان در دریافت مالیات و یا استمهال بدهی‌های آنها همکاری‌های لازم را با این قشر داشته باشد تا تولید کشور لطمه نبیند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تعدادی از تولیدکنندگان برای کمک به شرایط موجود یا ظرفیت تولیدی خود را افزایش داده است و یا اینکه به تولید لوازم بهداشتی روی آورده‌اند که این قشر هم باید به طور جد مورد حمایت قرار گیرند تا در ادامه راه هم همکاری‌های آنها را داشته باشیم. 

وی در پایان گفت: تحریم‌ها به اندازه کافی به تولید ما لطمه وارد کرده، ما نباید اجازه دهیم که کرونا باعث خداناکرده توقف چرخ تولید شود و باید از آن حمایت‌های جدی را داشته باشیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17339
اخبار مرتبط

نظرات شما