۱۱۰۵ نفر در قم مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شدند

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته جواب آزمایش ۳۱ تن مثبت اعلام شد که با این احتساب از ابتدا تاکنون یکهزار و ۱۰۵ تن در قم مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکتر علی ابرازه در گفت و گویی،‌ بیان کرد: در حال حاضر ۷۲۲ تن در بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی قم به علت ابتلا به بیماری های حاد تنفسی و همچنین کرونا، بستری هستند.

وی افزود: ۵۹ تن از بیماران بهبود یافته در شیفت صبح امروز مرخص و ۶۲ تن نیز در شیفت دیشب با بهبودی کامل ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی، از همه مردم در خواست می کنیم که در منازل بمانند و با این کار به کادر درمانی و پزشک و پرستار که یک ماه شبانه روز در حال مبارزه با این ویروس است، کمک کنند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد: تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ تن در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۲۸۴ تن به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۹۷۹ تن نیز بهبود یافته‌اند.
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بهترین راهکار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا،حضور مردم در منازل و عدم خروج از خانه است که امیدواریم همه هموطنان به آن توجه کرده و اهتمام داشته باشند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17613
اخبار مرتبط

نظرات شما