مجید بذرافکن:

هدف دشمن عدم پشتیبانی نظام توسط مردم است/دشمن در حال بزرگنمایی مشکلات داخلی در بین مردم است

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه دشمن در حال بزرگنمایی مشکلات کشور در بین مردم است، گفت: هدف دشمن از تحریم ها و جنگ روانی خالی کردن پشت نظام توسط مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مجید بذزافکن امشب بعد از نماز مغرب و عشا در ادامه سلسله نشست های بصیرتی که در مسجد حضرت محمدرسول الله برگزار شد با اشاره به اینکه در این نشست ها آنچه که قرار است ارتقا پیدا کند بصیرت مردم می باشد، اظهار داشت: هدف از جنگ روانی دشمن این است که مردم دست از پشتیبانی نظام بردارند.
وی ادامه داد:هدف تحریم ها هم همین است، تحریمی که به مردم فشار بیاورد تا مردم دست از حمایت جمهوری اسلامی  بردارند البته هدف جنگ هم همین است.
دشمن در حال القا تحمل نظام توسط مردم در جامعه است
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن در حال القا تحمل نظام توسط مردم در جامعه است، گفت: دشمن از طریق گرانی های اخیر و اینکه هرچه قیمت ها بالاتر میرود بازهم مردم بیشتر خرید می کنند در حالا القای این مسئله است که مردم به زور در حال تحمل جمهوری اسلامی هستند.
وی ابراز داشت: در حوادث 9دی دشمن از طریق رسانه ها تجمعات کوچک را بقدری بزرگ نشان داد تا از این طریق به دو هدف اینکه مردم جمهوری اسلامی را نمی خواهند و اینکه مردم به دو دسته تقسیم شده اند برسد و در نهایت بگویید که این نتیجه جمهوری اسلامی است.
دشمن در حال بزرگنمایی مشکلات درونی در بین مردم است/گلایه مردم از بد عمل کردن مسئولین است
این استاد دانشگاه  با اشاره به اینکه دشمن در جامعه در حال بزرگنمایی مشکلات در بین مردم است، عنوان داشت:دشمن از این طریق به دنبال ایجاد اعتراضات و برخی موارد دیگر میباشد؛ بیشتر تحریم ها برای از بین بردن مقاومت و ایستادگی مردم است.
وی اضافه کرد: امروز اگر مردم گلایه ای دارند از بد عمل کردن مسئولین است.
بذرافکن افزود:مسئولین به چند دسته تقسیم می شوند عده ای بلد نیستند، عده ای نمی دانند و عده ای نمی خواهند و اما عده ای هم می دانند و هم می خواهند و هم بلد هستند، ما با یک دسته مشکل داریم که شاید آنها از خواص باطل می باشند.
دستگاه های فرهنگی در زمینه حجاب ضعیف عمل کرده اند
وی گفت:طبق آمار منتشر شده در داخل و خارج 80 درصد مردم گفته اند آمریکا غیر قابل اعتماد است،70 درصد مردم به آینده نظام نمره بالاتر از 15 داده اند.
این پژوهشگر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی مردم از فساد و شکاف فقیر و غنی در جامعه ناراضی هستند، بیان داشت:این دو مسئله را رهبر معظم انقلاب بارها مورد تاکید خود در سخنرانی ها قرار داده اند.
وی خاطرنشان شد: باید قدر این ملت انقلابی را به عنوان یک نعمت و دستاورد بزرگ بعد از چهل سال از گذشته انقلاب بدانیم؛ امروز بعد از گذشته چهل سال از عمر انقلاب آمریکا از منطقه خارج می شود که این به برکت خون شهدا می باشد.
بذرافکن با اشاره به اینکه هر مقدار در مسئله بصیرت کار شود بازهم کم است، گفت: امروز ملت بیدار است و دوست و دشمن را میشناسد ولی بازهم باید بصیرت را بالا برد و مسائل را تبیین کرد.
انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/1806
اخبار مرتبط

نظرات شما