دولت در مورد اصلاح ساختار اقتصادی کاری نکرده و مایوسانه حرف می‌زند

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه دولت در مورد اصلاح ساختار اقتصادی کاری نمی‌کند گفت: چرا رئیس‌جمهور، وزرا و دولت مایوسانه در این خصوص حرف می‌زنند در حالی که وظیفه آنها رفع مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،قلی الله‌قلی‌زاده نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: حسن روحانی در اظهارات اخیرش به ساختار اقتصادی کشور و معیوب بودن و مشکلات آن اشاره کرده است و از اینکه وی چنین حرفی زده تعجب می‌کنم چرا که کسی جز دولت وظیفه اصلاح این ساختار معیوب را ندارد.

وی افزود: غیر از دولت و غیر از رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت مگر قرار است کسی دیگر این ساختار اقتصادی را اصلاح کند و اینکه این گونه در اظهارنظرهایمان مایوسانه و ناامیدانه صحبت کرده و از نداشتن‌ها و نمی‌توانیم‌ها و نقص‌ها صحبت کنیم، صحیح نیست.

الله‌قلی‌زاده تصریح کرد: می‌توان امیدوارانه صحبت کرده و جامعه را مایوس نکرد ضمن اینکه وظیفه دولت آن است که جو حاکم بر کشور که البته توسط به همراه سایر قوا ایجاد شده، اصلاح شود به همین جهت باید امید بخش صحبت کرده و اقدام کنیم.

وی در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ظاهرا دولت دیواری کوتاه‌تر از معلمان و فرهنگیان پیدا نکرده است در حالی که آنها زحمات اصلی کشور برای هدایت کودکان و جوانان این جامعه که آینده ساز کشور هستند بر دوش دارند لذا دولت باید به معیشت و رفاه آنها و رفع دغدغه‌هایشان همت بگمارد تا معلمان به وظیفه اصلی خودشان برسند.

نماینده مردم کلیبر و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی  گفت:‌حوادث غیرمترقبه پی در پی  و خشکسالی‌های اخیر موجب شده تا کشاورزان بیش از حد تصور متضرر شوند و متاسفانه بانک‌ها توجه لازم را به این مسئله ندارند و اخیرا با اینکه 170 نفر از نمایندگان نامه‌ای را امضا و خدمت شما دادند تا به بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی دستور دهید تا نسبت به استمهال و تسهیلاتی که به کشاورزان داده شده است اقداماتی انجام شود تا کشاورزان بتوانند به حیات خود ادامه دهند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1839
اخبار مرتبط

نظرات شما