وقتی حسام آشنا از مریم رجوی خط می‌گیرد

پس از هجمه ضدانقلاب و منافقین به خدمات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا، حسام آشنا در توییتی خطاب به صدا و سیما نوشته برای ویروس یاب های ابتکاری که مورد تایید ما نیستند تبلیغ نکنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  بعد از اینکه اقدامات گسترده سپاه و بسیج در مقابله با کرونا مورد حمایت مردم و دولت (وزارت بهداشت) قرار گرفت، روز گذشته از جدیدترین دستاورد این حوزه یعنی دستگاه الکترومغناطیسی تشخیص کرونا رونمایی شد.

این اقدام نیز همچون رفع نیاز ماسک و محلول ضدعفونی، ضدعفونی کردن معابر و منازل، کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و قرار دادن تمام ظرفیت های درمانی و بیمارستانی سپاه برای حل بحران فعلی به مذاق ضدانقلاب و منافقین خوش نیامد.

حسام آشنا نیز در توییتی خطاب به صدا و سیما نوشته برای ویروس یاب های ابتکاری که مورد تایید ما نیستند تبلیغ نکنید!

کپی کاری آشنا از دست منافقین در شرایطی است که رسانه ها و سیاسیون منتقد دولت در شرایط فعلی علیرغم همه تصمیمات غلط دولت خصوصا در حوزه اقتصاد، منافع سیاسی و جناحی را فدای منافع ملی کرده و دولت را همه جانبه همراهی و حمایت میکنند.

در حالی که برخی رسانه های دولتی و اصلاح طلب بارها نشان داده اند برای ضربه به منافع ملی حاضرند حتی دولت متبوع جریان سیاسی خود (روحانی) را قربانی کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18440
اخبار مرتبط

نظرات شما