نگاهی نقادانه به اظهارات اخیر لیدرهای جریان اصلاحات؛

خروج از قرنطینه خانگی با فرافکنی‌های مضحک!

لیدرهای جریان اصلاحات که این روزها یکی پس از دیگری از قرنطینه خانگی خارج می‌شوند، به‌جای گزارش دادن به مردم که تا امروز کجا بودند، طلبکار نیز شده‌اند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  قیافه کاملاً حق‌به‌جانب به خود گرفته‌اند، یکی نظام را زیر سؤال می‌برد و آمارهای اعلام‌شده را قبول ندارد و دیگری فریاد می‌زند که نظام نمی‌تواند به محرومان کمک‌رسانی کند.

البته در بین تمامی این اظهارنظرها محور مشترکی به نام ضربه زدن به نهادهایی که بر اساس قانون زیر نظر رهبری قرار دارند، وجود دارد.

تقریباً از یک ماه پیش این رویه را اصلاح‌طلبان در پیش‌گرفته‌اند که در این شرایط حساس بگویند ما نیز هستیم اما فارغ از اتهاماتی که به نهادهای مختلف نظام زده‌اند که نگارنده قصد پاسخگویی به آن را ندارد و قطعاً خود این نهادها به‌تمامی این هجمه‌های هدایت‌شده از سوی معاندان نظام پاسخ خواهند داد اما چندین سؤال ذهن بسیاری از مردم را درگیر کرده که بهتر است، این افراد به آن پاسخ بدهند.

اول: این‌که افرادی که امروز در مقام‌طلب کار واردشده‌اند بسیاری از این‌ها هم‌اکنون درمسند مدیریت و قانون‌گذاری هستند و باید خود این‌ها اول به اقداماتی که در این سال‌ها در جهت رفع مشکلات مردم انجام داده‌اند پاسخ بدهند البته اگر اقدامی انجام داده باشند.

دوم: این‌که چرا این اظهارنظرها درست زمانی شروع شد که‌موج بیماری کرونا با ازجان‌گذشتگی پزشکان، کادر درمانی و خدمات شبانه‌روزی جهادگران فروکش کرد.

جرا زمانی که بیماران زیادی در تخت‌های بیمارستانی بستری بوده و نیازمند کمک و یاری بودند خبری از شما نبود که لااقل یک خسته نباشید به این عزیزان گفته باشید.

آیا این جهادگران بسیجی نبودند که از همان آغازین روزهای شیوع بیماری به صورت خودجوش وارد عمل شدند و از نظافت بیمارستان‌ها گرفته تا ضدعفونی کردن معابر را در دست گرفتند، همان افرادی که شما در صفحه‌های مجازی خودتان بارها به آن‌ها حمله می‌کنید.

سوم: حالا که به قول معروف آب از آسیاب افتاده، فیل مبارکتان یاد هندوستان کرده و دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اید و در صدد خدمت‌رسانی و دفاع از مردم هستید، بهتر نبود در همان روزهای کرونایی سری به میان مردم می‌زدید و در صدد رفع مشکلات آن‌ها برمی‌آمدید.

چهارم: به نظر می‌آید دوران قرنطینه شدن شما بزرگواران چندان هم بد نبوده که به‌یک‌باره با فروکش کردن اپیدمی بیماری وارد عرصه جانب‌دارانه شده‌اید البته از این مهم غافل هستید که مردم شما را به‌خوبی شناختند به خصوص در ایام کرونا.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18707
اخبار مرتبط

نظرات شما