نماینده مجلس: پرتاب ماهواره نور نشان داد با تحریم و کرونا هم می‌توان پیشرفت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور گفت: پرتاب ماهواره نور به فضا توسط فرزندان ملت در سپاه نشان داد که با وجود تحریم و شیوع ویروس کرونا هم می‌توان مسیر پیشرفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کرد و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به قله‌های عزت و پیشرفت رساند.

وی افزود: در حوزه دفاعی و نظامی نشان می‌دهد که اگر ما در تصمیماتمان به شعارهای انقلاب توجه داشته باشیم، می‌توانیم مسیر پیشرفت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کنیم و کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جایگاه رفیعی که شایسته آن است برسانیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان مجلس اظهار داشت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور نماد خودباوری،‌ اعتماد به نفس، انقلابی گری و ولایتمداری است و نیروهای مسلح ما در سایه عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آنچه که نشدنی بود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ محقق کردند.

گودرزی خاطرنشان کرد: اگر ما در حوزه‌های صنعت و اقتصاد هم انقلابی عمل کنیم، می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در کشور باشیم.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف نسخه‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفته و ابلاغ و اعلام کردند و با عمل به این نسخه‌ها و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توان به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18917
اخبار مرتبط

نظرات شما