تولید ۵ میلیون ماسک توسط بسیجیان استان تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید دهرویه مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان ۲۵۰هزار بسته حمایتی در رزمایش همدلی کمک مؤمنانه بین خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده از کرونا در شهرستان‌های استان تهران توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ رأس دام در مدت زمان اجرای این رزمایش قربانی می‌شود، ادامه داد: این دام‌ها توسط بسیج عشایر و خیران تهیه شده که همزمان با آغاز رزمایش ۱۱۰ رأس قربانی شد و مابقی به شهرستان‌های استان تهران ارسال شد تا در پویش هر محله یک قربانی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در این طرح خاطرنشان کرد: مرحله دوم این رزمایش در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و تلاش می‌کنیم برای مرحله دوم نیز همین تعداد بسته‌های حمایتی داشته باشیم.

دهرویه در ادامه با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تصریح کرد: ۶۷۰گروه جهادی در بخش‌های مختلف خدمات پزشکی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، تولید ماسک، گان، مواد ضدعفونی و شیلد، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی و انواع برنامه‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی کارگاه تولیدی در استان تهران راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: ۱۳۴ کارگاه در شهرستان‌های استان تهران به تولید ماسک می پردازند و از ابتدای کار تاکنون بیش از ۵ میلیون ماسک در این کارگاه۲ها تولید شده است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در پایان تأکید کرد: فعالیت بسیجیان در قالب گروه های جهادی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که این ویروس منحوس راشکست دهیم به خدمات خود در این زمینه ادامه می‌دهیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18919
اخبار مرتبط

نظرات شما