امین‌زاده و تاج‌زاده همان‌هایی هستند که مقابله با داعش را هم نفی می‌کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موضع‌گیری اخیر مصطفی تاج‌زاده و محسن امین‌زاده 2 فعال اصلاح‌طلب در قبال ماهواره نور گفت: اولا وظیفه سپاه رسیدگی به مسائل اقتصادی نیست بلکه تامین امنیت کشور را بر عهده دارد و پرتاب ماهواره نور در راستای تامین امنیت کشور امری ضروری است و صحبت این آقایان در این باره جایگاهی ندارد.

وی افزود: تامین معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی بر عهده دولت است و آقایان تاج‌زاده و امین‌زاده اگر عرضه دارند به روحانی و جهانگیری انتقاد کنند که هفت سال است مملکت را تعطیل کرده‌اند.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: مشکلات اقتصادی امروز کشور ثمره عملکرد دولتی است که همین آقایان تاج‌زاده و امین‌زاده از آن حمایت کردند و نه سپاه و نهادی دیگر و حال باید به جای این حرف‌ها پاسخگو باشند.

طاهری خاطرنشان کرد: این آقایان با این قبیل موضع گیری‌هایشان در واقع به دنبال فرافکنی هستند و در واقع سعی دارند تا از پاسخگویی به خاطر حمایت از دولت روحانی، فرار کنند.

وی افزود: اینها همان‌هایی هستند که وقتی مجموعه نظام برای سرکوب داعش در سوریه فعال بود، این اقدام را نقد و نفی می‌کردند. و حال دیدیم هر انسان عاقل و بدون غرضی این اقدام نظام را که برای تامین امنیت کشور دشمن را در محل خود سرکوب کرده، تحسین می‌کردند.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: آقایان امین‌زاده و تاج‌زاده و افرادی همانند آنها نمی‌توانند موفقیت‌های نظام را ببینند چرا که دل به دل دشمنان نظام دوخته‌اند و نمی‌توانند این توفیقات را ببینند.

طاهری خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینجاست که ماهواره نور علاوه بر دستاوردهای امنیتی، دستاوردهای اقتصادی هم برای ما همراه دارد و در حوزه‌هایی همچون کشاورزی و غیره برای ما ثمرات زیادی را خواهد داشت. 

به گزارش فارس، به دنبال پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا توسط سپاه، محسن امین‌زاده و مصطفی تاج‌زاده در صفحات خود در فضای مجازی اینگونه عنوان کرده بودند که باید مراقب باشیم مثل شوروی نشویم که به فضا رفت اما نظام حکومتی‌اش از هم پاشید.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19034
اخبار مرتبط

نظرات شما