امیرآبادی:

دشمنان از طریق نفوذ در بدنه مدیریتی کشور به دنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند

امیرآبادی با اشاره به اینکه روش دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران تغییر کرده است گفت: دشمنان از طریق نفوذ در بدنه مدیریتی کشور به دنبال ضربه زدن به ملت ایران هستند و متاسفانه در این دولت نفوذ زیاد شده است.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: درگذشته دشمن به دنبال تخلیه اطلاعاتی بود اما امروزه روش دشمن در مقابله با ایران تغییر کرده است آنچه که امروز در برنامه های دشمن قرار دارد نفوذ است  به معنای این که بتواند آدم های خودش را در سیستم‌های مختلف جایی دهد از طریق این آدمها در تصمیم گیری مسئولین موثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی که معاون سازمان محیط زیست ما یک فرد تحصیل کرده مرتبط با سرویس های بیگانه است و این معاون در حقیقت بر تصمیمات رئیس سازمان محیط زیست اثر می گذارد مسئله آب و خاک و هوا کشت و مسائل اساسی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود روندی در این سازمان پیش برود که بر اساس نقشه های دشمن باشد..


امیرآبادی افزود : شاید در کوتاه مدت نتیجه منفی این نفوذها را در ساختار اداری کشور مشاهده نکنیم اما در میان مدت و بلندمدت مشاهده می‌کنیم که چه آسیب هایی وارد شده است در گندم که خودکفا بودیم به خاطر اینکه آن آقای معاون در وزارت جهاد و در سازمان محیط زیست و در بخش های مختلف نظرش بر این بود که چرا باید این مقدار آب برای کشت گندم به کار ببریم و هزینه کنیم می توان با پول بسیار کمتری از برخی از کشورها گندم وارد کرد و با همین تفکر و با همین القائات وزیر مربوطه خرید تضمینی گندم را بهانه می دهد و واردات گندم را در دستور کار خود قرار دهد.

 نماینده مردم قم تصریح کرد : وقتی اعلام می‌کنند که پالایشگاههای غلات ما باید ذرت وارداتی استفاده کنند از آن الکل بگیرند و شکر و مواد دیگری که در داروسازی به کار میرود بگیرند ما را وابسته به خارج از کشور می کند در حالی که در مقابل نقطه مقابل زرت، نیشکر وجود دارد که ما جز کشورهای تولید کننده نیشکر هستیم این یعنی نفوذ کار خودش را در رسیدن به اهدافش انجام می دهد و ما را وابسته می‌کند .

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: متاسفانه در طول این دولت مسئله نفوذ رخ می‌دهد و فضای مجازی و فضای حقیقی را هم تا حدودی با خودشان همراه می کنند و هر کسی که در مقابل این فضا بایستد به عنوان مخالف معیشت مردم و به عنوان مخالف اقتصاد و رفاه و آسایش مردم در کشور معرفی می‌شود و با یک هجمه رسانه‌ای و فشار عجیب و غریب به که به وجود می آورند کاری میکنند که منتقدان عقب‌نشینی کنند.

 امیرآبادی ادامه داد: امروز مسئولیت ها در این بخش بسیار سنگین است و گاهی همین شهادت ها به فریاد ما میرسد و به کمک ما می آید البته ما بتوانیم از این ظرفیت ها و فرصت ها به خداوند در مقابل ما قرار می دهد.

 وی افزود : مجمع نمایندگان استان قم نسبت به نمایندگان شهرهای دیگر مسئولیت سنگینی بر عهده دارند زیرا شهر قم پایگاه انقلاب است و دارای مردمی با بصیرت است و ده ها دلیل دیگر که مختص شهر قم است به همین جهت لازم است که بین ما یک هماهنگی و همراهی وجود داشته باشد و باید فعالیت های انجام دهیم که در کشور موثر باشد زیرا وقتی یک اتفاق در قم به عنوان پایگاه انقلاب رخ می دهد قطعاً در کشور می تواند موثر باشد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/22532
اخبار مرتبط

نظرات شما