برنی سندرز: ده‌ها میلیون آمریکایی در شرایط وخیم اقتصادی بسر می‌برند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری در پیامی توییتری به شرایط وخیم اقتصادی تعداد زیادی از آمریکایی آن‌هم در پی همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «در پی همه‌گیری ویروس کرونا، ده‌ها میلیون آمریکایی با ناامیدی اقتصادی مواجه هستند. آن‌ها نمی‌توانند هزینه اجاره خود را پرداخت کرده و با بی‌خانمانی مواجه هستند. آن‌ها نمی‌توانند به پزشک مراجعه کرده و نمی‌توانند غذای فرزندانشان را تامین کنند و بیشتر و بیشتر وارد بدهی می‌شوند.»

گفتنی است، آمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا با سرعت زیادی در حال افزایش است. بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از شمار ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده است. بیش از ۱۶ میلیون و ۵۷۰ هزار آمریکایی هم تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

دموکرات‌ها و جو بایدن طی ماه‌های اخیر به بهانه‌های مختلف، عملکرد دونالد ترامپ در مواجه با ویروس کرونا را فاجعه آمیز  و آن را عامل شیوع ویروس کرونا در این کشور خواندند. جو بایدن در مناظرات انتخاباتی بارها گفت که ترامپ برنامه مشخصی برای مبارزه با ویروس کرونا ندارد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22657
اخبار مرتبط

نظرات شما