رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: دشمن توانایی اقدامی علیه کشورمان ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: پیام شهادت سردار محبوب دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند برجسته و ممتاز محسن فخری زاده تبعیت از مادرشان حضرت زهرا(س)، مقاومت و ایستادگی که همان شعار امام حسین(ع) هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان‌پور امشب در مراسم چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده که در صحن عتیق شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: ملت ایران مرهون خون شهدا است و اگر مجاهدت شهیدان گران‌قدر نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید.

‌رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برنامه‌های زیادی برای نابودی انقلاب اجرا کردند که قائله خلق عرب ازجمله آن بود، شهید فخری‌زاده برای مقابله با توطئه‌های دشمن در کردستان حضور پیدا کرد و عضو شورای فرماندهی در سپاه غرب کشور بود.

آقاجان‌پور با اشاره به اقدامات شهید فخری‌زاده علیه دشمنان عنوان کرد: این شهید والامقام به همراه رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و اجازه نداد دشمن به کشورمان وارد شود و از حاکمیت و نظام و دین دفاع کرد.

وی تصریح کرد: شهید فخری‌زاده به همراه دوستان و شاگردانش در زمینهٔ اقتدار دفاعی کشورمان اقدامات زیادی انجام داد و این موضوع را می‌گویم که امروز به برکت خون شهدا دشمن توانایی اقدامی علیه کشورمان ندارد و امید مستضعفان هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: اگر رشادت شهید فخری‌زاده و شهدای والامقام نبود عراق و سوریه و یمن وضعیت دیگری داشتند و این موضوع به خاطر مقاومت و ایستادگی بوده و درس مقاومت و ایستادگی به ملت‌های اسلامی است.

آقاجان پور خاطرنشان کرد: پیام شهادت سردار محبوب دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند برجسته و ممتاز محسن فخری زاده از تبعیت از مادرشان حضرت زهرا(س)، مقاومت و ایستادگی است که همان شعار امام حسین(ع) هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23265
اخبار مرتبط

نظرات شما