طرح ولایت از یادگارهای علامه مصباح است

رئیس موسسه امام خمینی(ره) گفت: طرح ولایت را که ۷۰ هزار نفر از آن بهره‌مند شده‌اند از یادگارهای علامه مصباح است و به صورت جدی نیز هم اکنون ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله رجبی در دیدار با علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توصیه اول حضرت آیت الله مصباح یزدی رحمت الله علیه به همه ما خدمت به نظام بود اظهار داشت: از آنجایی که مرکز پژوهش‌ها وظیفه حل مشکلات نظام در جهت قانونگذاری را عهده دار است، ما نیز تا حد توان در خدمت هستیم.

رئیس مؤسسه امام خمینی ضمن ارائه توضیحاتی درباره مجموعه فعالیت‌ها در مؤسسه، از رشته‌ها، گروه‌های علمی و پژوهشی، فارغ‌التحصیلان و نیز دانش پژوهان ایرانی و خارجی گفت: طرح ولایت را که ۷۰ هزار نفر از آن بهره‌مند شده‌اند از یادگارهای علامه مصباح است و به صورت جدی نیز هم اکنون ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به نتایج مثبت و مؤثری که در این طرح مشاهده شد برگزاری طرح ولایت برای دانش آموزان مقطع دبیرستان نیز در حال تدوین است که تاکنون ۵ کتاب آن آماده شده است.

در پایان این جلسه مقرر شد اقدامات عملی برای تحقق همکاری‌های پژوهشی میان مؤسسه و مرکز پژوهش‌ها توسط دفتر قم مرکز پژوهش‌ها انجام پذیرد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24528
اخبار مرتبط

نظرات شما