عضو خبرگان رهبری:

دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی جهادی عمل کند/ آقای رئیسی در کنار توجه به اقتصاد به فرهنگ هم اهتمام داشته باشد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در کنار توجه به مشکلات اقتصادی باید به مسائل فرهنگی واجتماعی هم اهتمام داشته باشد، گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جدی، اراده انقلابی و رویکرد جهادی مدیران دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات امروز کشور مخصوصا مشکلات اقتصادی ، اظهار داشت: وضعیت امروز کشور به گونه ای است که باید دولت آقای رئیسی برای گره کشایی از مشکلات معیشتی مردم برنامه ای جامع و فوری داشته باشد.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم باید برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم و اجرای برنامه ها از نخبگان، صاحبنظران و دلسوزان همفکری بگیرد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جدی دولت است، گفت:  رفع مشکلات کشور به خصوص در عرصه اقتصاد، نیازمند عزم و اراده انقلابی و رویکرد جهادی مدیران دولت سیزدهم و البته همکاری و تعامل همه قوای حاکمیتی است.
وی اضافه کرد: رویکرد انقلابی و مشی جهادی، لازمه توفیق دولت سیزدهم در حل مشکلات کشور به خصوص در عرصه مسایل اقتصادی است.
حجت الاسلام دیرباز عنوان کرد: ان شاءالله با مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور منتخب و دولت وی، شاهد کاسته شدن از حجم مشکلات موجود خواهیم بود، البته به شرط آن که مردم و نهادها و بخش های غیردولتی نیز همکاری و همراهی لازم را با دولتمردان داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در کنار توجه به مشکلات اقتصادی باید به مسائل فرهنگی واجتماعی هم اهتمام داشته باشد.
این استادحوزه و دانشگاه ابرا داشت: امروز ناهنجاری های فرهنگی و آسیب های اجتماعی به یکی از مهم ترین دغدغه ها و گرفتاری های کشور تبدیل شده که باید برای رفع آن چاره ای اندیشید.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/27928
اخبار مرتبط

نظرات شما