مدیرکل پست استان قم:

حدود 144 هزار مرسوله در دومین نمایشگاه مجازی کتاب در پست استان قم قبول و توزیع شد

ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم از قبول و ارسال حدود 144هزار مرسوله کتاب در طی برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کشور توسط پست استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم از قبول و توزیع حدود 144هزار مرسوله کتاب در طی برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کشور توسط پست استان قم خبر داد.
باقری منش اظهار کرد، در دومین نمایشگاه مجازی کتاب که در سال جاری برگزار شد، استان قم مانند سال گذشته پس از استان تهران در صدر قبول آمار قرار گرفت.
وی افزود: " از مجموع کل مرسولات ذکر شده، حدود 96هزار مرسوله از طریق پست استان قبول و به سایر استان ها ارسال گردید که نسبت به سال گذشته 20 در صد رشد را شاهد بودیم و حدود 48 هزار مرسوله  حاوی کتاب در ایام نمایشگاه از سراسر کشور به پست استان وارد و در اسرع وقت و بصورت مرسولات با اولویت توزیع گردید."
مدیرکل هم چنین به فعالیت نیروهای خدوم پست در ایام برگزاری نمایشگاه در بخشهای آماده سازی، رهسپاری و توزیع اشاره و اذعان نمود در طول دوره برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کلیه نیروهای صف و ستاد در این بخش و در دو شیفت کاری جهت ارسال به موقع مرسولات به کار گرفته شدند.
گفتنی است دومین نمایشگاه مجازی کتاب در سال جاری از سوم بهمن ماه شروع و تا چهار دهم بهمن ماه ادامه داشت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/31708
اخبار مرتبط

نظرات شما