استفاده شهروندان قمی از تکنولوژی رکن اصلی شهر هوشمند است

عضو شورای اسلامی شهر قم، گفت: هوشمندسازی خدمات تنها در توسعه فناوری اطلاعات و تجهیزات خلاصه نمی‌شود و در این راستا تحول فرهنگی و زیرساختی برای ارتقای زندگی شهروندان باید در دستورکار قرار گیرد اصلی‌ترین رکن شهر هوشمند میزان مشارکت شهروندان قمی در استفاده از تکنولوژی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معصومه آمره روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، اضافه کرد: طی چند روز آینده اولویت ها و سیاست های کمیته it برای تحقق چشم انداز شهر هوشمند به سازمان فاوا ابلاغ خواهد شد.

وی بیان کرد: افزایش ۸۰ درصدی بودجه فاوا نسبت به سال گذشته و اختصاص ۵۴۰ میلیارد ریال بودجه برای سال ۱۴۰۱ نشان از حمایت جدی شورای ششم از حوزه ict شهر است.

وی اضافه کرد: تغییرات ایجاد شده به دلیل رویکرد و سیاست های جدید شورای ششم در حوزه it است و این تغییرات فرصتی را فراهم می‌کند تا دیدگاه‌های جدید به سیستم تزریق شود.

آمره با اشاره به نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای سازمان فاوا شهرداری قم اظهار داشت: هر سازمانی در طول حیات تاریخی خود دارای نقاط قوت و ضعفی بوده و خواهد بود که با بهره‌گیری از نقاط قوت و تبدیل تهدیدها به فرصت و حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری می‌تواند روند توسعه و پیشرفت سازمانی خود را بهبود بخشد.

شهردار قم در حکمی علی مؤمن حجازی را بعنوان سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری منصوب کرد. پیش‌ازاین کوروش محمد حسینی مسئولیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری را به عهده داشت که به‌عنوان مدیرکل آمار و فن‌آوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انتخاب شد.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/31885
اخبار مرتبط

نظرات شما