تعطیلی بوستان‌های بزرگ قم در چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تعطیلی بوستان‌های بزرگ قم در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی، امام رضا(ع)، فدک، بنیادی، ولایت، جوان، علوی، مرجعیت و غدیر توسط نیوجرسی یا راه‌بند مسدود شده تا مانع تجمع و ایجاد محلی برای بروز رفتارهای پرخطر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی همه شهروندان در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌هایی که در چهارشنبه آخر سال وجود دارد، باید ایمنی شهروندان حفظ شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، روسای فضای سبز مناطق را موظف به هماهنگی با ایستگاه‌های آتش‌نشانی دانست و تصریح کرد: باید تجهیزات پیمانکار اعم از کپسول آتش‌نشانی، پمپ آب، تانکر آب، کیسه‌شن و سایر تجهیزات مهیا و در دسترس باشد.

وی جمع‌آوری کلیه ضایعات چوب فضای سبز را از برنامه‌های مهم ذکر کرد و گفت: تمام شاخ و برگ‌ها و مواد قابل اشتعال از سطح بوستان‌ها جمع‌آوری‌شده تا امشب به‌سلامتی و بدون خطر برای شهروندان بگذرد.

جوادیان از تعطیلی بوستان‌های بزرگ و فرا منطقه‌ای قم خبر داد و یادآور شد: بوستان‌های هاشمی، مهدی، امام رضا(ع)، فدک، بنیادی، ولایت، جوان، علوی، مرجعیت، غدیر توسط نیوجرسی یا راه‌بند مسدود شده تا مانع تجمع و ایجاد محلی برای بروز رفتارهای پرخطر شود.

وی هرگونه خسارت به فضای سبز و آتش‌سوزی درختان را شامل جریمه دانست و ابراز کرد: هرگونه خسارت به فضای سبز و آتش‌سوزی درختان و سایر امکانت بوستان‌ها مطابق دفترچه پیمان محاسبه و از صورت‌وضعیت کسر می‌گردد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در حفظ فضای سبز و محیط‌زیست شهر کوشا باشند و گفت: شهروندان از آتش زدن درختان و کندن شاخه‌ها خودداری کرده و در حفظ سلامت فضای سبز  و زیبایی شهر کوشا باشند.



انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی شهرداری قم
http://qomefarda.ir/32298
اخبار مرتبط

نظرات شما