تاکسیرانان قم آموزش زبان عربی و انگلیسی می‌بینند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی نیک با اشاره به تقارن مناسبت‌های ملی و مذهبی در دهه پایانی اسفندماه سال گذشته، تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی قم در هفته پایانی سال گذشته موج سنگینی از وظایف و مسوولیت ها را در شرایط مطلوبی مدیریت کرد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی قم با اشاره به صدرو ۱۵۰۰ ابلاغ برای تاکسی‌های درون شهری قم همزمان با روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، ادامه داد: سرویس دهی و خطوط تاکسی قم در ایام نیمه شعبان، پنجشنبه آخر سال و شب تحویل سال حتی یک دقیقه نیز قطع نشد و سرویس دهی بصورت مستمر ادامه یافت.

وی با تاکید بر اینکه برای خدمات رسانی بهتر شبکه‌های بی سیم و تاکسی‌های اینترنتی بصورت مستمر رصد و پایش می‌شود، اضافه کرد: با توجه به جایگاه ویژگی‌های خاص شهر مقدس قم، دوره‌های آموزشی مختلفی برای تاکسیرانان قم بصورت دوره‌ای در حال انجام است.

نیک، با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی قم برای آموزش مقدماتی زبان عربی و انگلیسی، ادامه داد: این آموزش‌ها طی دو سال گذشته بدلیل شیوع بیماری کرونا کم رنگ‌تر شده است که از سالجاری این دوره‌ها با قدرت تداوم پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی و برنامه شهرداری قم برای نوسازی این ناوگان، ابراز داشت: شهرداری قم برغم تمام مشکلات و تنگناهای بودجه‌ای ۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی بخشی از تاکسی‌های قم اختصاص داده است.




انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی شهرداری قم
http://qomefarda.ir/32444
اخبار مرتبط

نظرات شما