خروج آرد از قم ممنوع است

معاون استاندار قم از دستگاه‌های نظارتی خواست تا با متخلفین و کسانی که در خصوص توزیع آرد در قم سوء استفاده می‌کنند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی زاده عصر پنجشنبه در جلسه ویژه مدیریت عرضه آرد و نان استان قم اظهار داشت: طرح آزادسازی نرخ آرد برای نانوایی‌های حجیم پز در حال اجرا است که در این راستا ضرورت دارد تا نهادهای نظارتی در زمینه مدیریت بازار نقش خود را به صورت فعال‌تری ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم از دستگاه‌های نظارتی خواست تا با متخلفین و کسانی که در این خصوص سو استفاده می‌کنند با قاطعیت و بدون اغماض برخورد کنند.

حاجی زاده ادامه داد: باید از نانوایی‌های قانونمند نیز که در این راستا عملکرد خوبی داشتند تشکر و از آنان تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: در این شرایط می‌بایست از تمام ظرفیت نظارتی دستگاه‌های مسئول و حتی از نیروی بسیج برای جلوگیری از سودجویی برخی افراد که در راستای تضییع حقوق مردم قدم بر می‌دارند استفاده کرد و نظارت مستمر در اجرای این طرح داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه در تأمین گندم و آرد واحدهای صنفی مشکلی وجود ندارد ابراز داشت: هم اکنون ۳۰ درصد ظرفیت ۵ کارخانه آرد استان قم فعال است و تیم‌های نظارتی می‌بایست از این کارخانه‌ها نظارت مستمری داشته باشند و در صورت تخلف با آنان برخورد کنند؛ چرا که در تأمین نان مردم نمی‌توان با هیچ فرد متخلف و سودجویی مماشات کرد.

در این جلسه تصویب شد خروج آرد از استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و نیروی انتظامی باید با دقت بر این موضوع نظارت کند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33292
اخبار مرتبط

نظرات شما