حضور ۴ نماینده قم در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد

رییس هیات کشتی قم از حضور ۴ نماینده قم در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هادی علیایی بیان کرد: چهار نماینده قم در پانزدهیمن دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد که از ۲۲ تا ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در شهر رشت برگزار می شود شرکت می کنند.

وی ادامه داد: محمد جانقلی، محمدامین جبالی‌فر، سید محمدحسن جلالی و محمدصادق عبدالهی نمایندگان کشتی فرنگی قم در این رقابت ها خواهند بود.

سالن کشتی روستای فردو افتتاح و به بهره برداری رسید

وی همچنین در ادامه با اشاره به توسعه رشته ورزشی کشتی در سطح بخش ها و روستاهای استان گفت: با همیاری و مشارکت خیرین ورزش یار (خیریه مرحوم حاج حسین‌ کوهستانی) سالن کشتی روستای فردو افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

علیایی ادامه داد: با همکاری خیرین ورزش یار و هیات کشتی استان قم سالن کشتی روستای فردو ایمن سازی و به سه تخته تشک تجهیز و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان روز گذشته ۲۱ اردیبهشت ماه جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهر کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا شهر قم حدود ۳۰ کیلومتر است و این شهرستان از ۲ بخش مرکزی و فردو تشکیل شده ‌است.

استان قم در حال حاضر دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کهک و سه شهر سلفچگان، دستجرد و قنوات است.

وی در پایان بیان کرد: علی سلمانپور داور بین المللی کشتی استان قم در مسابقات بین‌المللی جام هاشمی‌نژاد که طی روزهای ۱۶ الی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در شهر بهشهر استان مازندران در رده سنی جوانان برگزار شد، قضاوت کرد./



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33453
اخبار مرتبط

نظرات شما