انجام بازرسی و نظارت بر بیش از ۵ هزار واحد صنفی در قم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از انجام نظارت بر بیش از ۵ هزار واحد صنفی در قم توسط ۵۰ تیم بازرسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اکبر ابدالی بعداز ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش چشمگیر نظارت‌ها در سطح استان قم اظهار داشت: در طول یک هفته گذشته بیش از ۵ هزار نظارت از سوی ۵۰ تیم بازرسی از واحدهای صنفی در قم صورت گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: شهروندان قمی هرگونه تخلف همانند عرضه نکردن کالا، گران‌فروشی و سایر موارد را می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برای پیگیری، گزارش کنند.

ابدالی افزود: حضور بازرسان در سطح قم نیز برای مردم قابل لمس است و همکاری خوبی با بازرسان دارند و همین امر مهمترین عامل کنترل بازار است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با سازمان صمت قم در راستای نظارت بر بازار نیز همکاری خوبی دارند و با تامین امکانات مورد نیاز در راستای گسترش فعالیت تیم‌های نظارت و بازرسی وارد میدان شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به آن دسته از واحدهای صنفی که بدنبال تخلفات و عدم رعایت قانون هستند هشدار داد و گفت: براساس مصوبه‌های جدید نرخ جرائم تعزیراتی برای برخورد با متخلفان بسیار افزایش یافته و سطح فعالیت دستگاه‌های نظارتی در این زمینه نیز تشدید شده‌است.

ابدالی با تاکید بر موضوع استمرار نظارت هاها در راستای مقابله با احتکار در انبارها عنوان کرد: بر اساس قانون نیاز است که اصناف فعال در حوزه پخش کالاها و کسانی که انبار در اختیار دارند، اطلاعات کالاهای موجود در انبار خود را در سامانه جامع تجارت بارگذاری کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33504
اخبار مرتبط

نظرات شما