برگزاری مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار انقلاب در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و ایام دهه کرامت اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در دهه کرامت برنامه‌های مختلفی ویژه زائران و شهروندان در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها شامل مسابقات فرهنگی ورزشی، همایش دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، برنامه‌های هنری و تعدادی برنامه در تعامل با حرم و جمکران است، افزود: در حوزه گردشگری نیز همکاری خوبی با شیراز داریم و هفته فرهنگی در این رابطه در میدان آستانه برگزار می‌شود که شامل چند کارگاه ویژه فرهنگ شیراز است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری جشن‌های فرهنگی مختلف در سطح شهر تصریح کرد: نورافشانی شهر و مناطق نیز صورت گرفته و در دست اقدام است و ویژه‌برنامه‌هایی نیز برای نیمه خرداد پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، آئین بزرگداشت نیمه خرداد و ارتحال بنیان‌گذار انقلاب در بیت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که این برنامه فرهنگی با حضور زائران و شهروندان است.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: در این ایام همکاری خوبی با راه‌آهن شکل گرفت و زائرینی که به سمت حرم امام رضا (ع) حرکت می‌کردند و یا به قم می‌آمدند، با یک بسته فرهنگی، سرود و نمایش بدرقه شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: این اتفاق در استقبال و یا بدرقه زائران می‌تواند در ورودی و خروجی شهر با همراهی و تعامل دیگر نهادها نیز صورت پذیرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33961
اخبار مرتبط

نظرات شما