عضو خبرگان رهبری:

گروهک های معاند در غرب کشور هیچ قدرتی ندارند/ هدف دشمن ضربه زدن به مردم است

عضو خبرگان رهبری با بیان این که امنیت کشور بستگی به امنیت کردستان دارد،گفت: گروهک های معاند در غرب کشور هیچ قدرتی ندارند و امروز زمین گیر شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چهل سالگی انقلاب، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای ابعاد بسیاری است که باید مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.
وی ادامه داد: انقلاب در زمینه های مختلف مانند صنعت، پتروشیمی ، صنایع دفاعی و موشکی ، پزشکی و ...شکوفایی و پیشرفت های مختلفی را به بار آورد.
آیت الله حسینی شاهرودی افزود: علاوه بر این در جنبه مادی نیز انقلاب اسلامی انسان های ولایتمدار و مومنی را تربیت کرد که در تاریخ زبانزد عام و خاص شدند.
وی به تاثیر انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی تعریف تحریف شده شرق و غرب از دین را اصلاح کرد و تصویر واقعی از دین به جهانیان نشان داد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کردستان از جهاتی اهمیت ویژه ای دارد و تنها استانی است که نزدیک به 80 درصد اهل سنت دارد.
وی افزود: امنیت کشور به امنیت کردستان بستگی دارد و بارها نقشه های دشمنان در کردستان خنثی شده است.
آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: اهل سنت در کردستان شافعی هستند و علاوه بر این یک قوم هستند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران آزادی و وفاق را به منطقه کردستان آورد و خدمت رسانی به این منطقه را در دستور کار خود قرار داد.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: یکی از برکات انقلاب تاسیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بود که موجب شد اسلام در این منطقه به خوبی گسترش و بسط داده شود.
وی افزود: گروهک های معاند از قدرت افتاده اند و زمین گیر شده اند و تفکرات وهابی را ترویج می دهند و هیچ قدرتی ندارند.
آیت الله حسینی شاهرودی فعالیت های مرکز اسلامی غرب کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: امور اسلامی منطقه را برنامه ریزی کرده و خدماتی به مراکز علمی اهل سنت ارائه می دهد.
وی افزود: تربیت طلاب اهل سنت مورد حمایت مرکز امور اسلامی است و نصب و عزل ائمه جمعه ای منطقه جزء وظایف این نهاد اسلامی است.
عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: در خبرگان رهبری کمیسیون سیاسی و اجتماعی به مسائل مختلف می پرداخت و کمیسیون اقتصادی نیز در راستای حل مشکلات مردم تشکیل شده است.
وی ادامه داد: مطالبه گری های زیادی در زمینه های مختلف صورت می گیرد و در زمینه ای مسائل اقتصادی نیز در آخرین اجلاسیه از سران سه قوه برای ارائه گزارش دعوت به عمل آمد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مشکلات اخیر کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان نظام در ایجاد این مشکلات اخیر کشور نقش زیادی دارند و قطعا هدف دشمنان نظام فشار آوردن به مردم است.
وی تاکید کرد: در جنگ جدی قرار داریم و باید در این جنگ آمادگی لازم را داشته باشیم و برای هر توطئه ای برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/3441
اخبار مرتبط

نظرات شما