آغاز به کار مرکز درمانی ویژه زائران خارجی اربعین حسینی

مرکز درمانی جمعیت هلال احمر استان، ویژه زائران غیر ایرانی اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  مرکز درمانی کمیته امداد و نجات اربعین حسینی هلال احمر استان ویژه زائران غیر ایرانی اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به میزبانی مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین حسینی از زائران غیر ایرانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در مسجد مقدس جمکران به منظور ارائه خدمات درمانی و سرپایی به زائران از امروز کار خود را آغاز کرد و این خدمات تا ۴ مهرماه ادامه دارد.

محمدرضا بهرامی افزود: این مرکز درمانی مجهز به ۴ تخت بیمارستانی، یک تخت احیاء و یک دستگاه آمبولانس است و همچنین ۱۵ امدادگر خواهر و برادر و ۲ پزشک و پرستار به صورت ۲۴ ساعته به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات درمانی و سرپایی ارائه می‌دهند.

وی گفت: با توجه به این‌که زائرینی که از خدمات هلال احمر در این مرکز درمانی بهره‌مند می‌شوند، خارجی هستند؛ دو مترجم، پزشک و پرستار که مسلط به زبان‌های انگلیسی، اردو و عربی هستند مستقر هستند تا بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته‌ای را به زائرین ارائه دهیم.

مدیرعامل هلال احمر استان گفت: هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی و سراسر استان به منظور ارائه خدمات و اسکان زائرین اربعین حسینی به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش هستند.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/36142
اخبار مرتبط

نظرات شما