آمادگی بوستان‌ها و کمپینگ‌های سطح شهر قم برای اسکان مسافران اربعینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین  ۱۴۰۱ شهرداری قم، به مسئله اسکان زائران و مسافران اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع اسکان زائران یکی از مسائل مهم در شهر بوده و از روزهای قبل از اربعین حضور زائران را در شهر خواهیم داشت.

وی از آماده‌سازی کمپین‌ها و بوستان‌ها برای اسکان زائران خبر داد و افزود: در مبادی و ورودی‌های شهر بوستان‌هایی مانند بوستان ولایت در عوارضی قم- تهران، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، بوستان فدک  در منطقه سه، بوستان حضرت مهدی(عج) در منطقه یک، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر در منطقه ۸ آماده اسکان مسافران ‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: برای ایام اربعین پروژه‌های جدید نورپردازی در شهر اجرا می‌شود؛ نورپردازی مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز انجام‌شده و فضاسازی شهر نیز از ۷۲ ساعت قبل از اربعین انجام می‌شود.

 وی با تأکید بر آماده‌باش نیروهای سازمان زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز تصریح کرد: فضای سبز بلوار پیامبر اعظم(ص) چالش‌های زیادی دارد اما با همه این مشکلات، در حال اجرای پروژه فضای سبز این بلوار هستیم.

جوادیان اضافه کرد: تا قبل از زمستان این بلوار مذهبی و شیعی به طول ۸ هزار متر فضای سبز خوبی خواهد داشت و به یکی از مسیرهای پیاده‌روی معنوی شاخص در کشور تبدیل‌شده و ازنظر فضای سبز منحصربه‌فرد خواهد بود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36181
اخبار مرتبط

نظرات شما