ضرورت استفاده از فضای مجازی برای مقابله با توطئه‌ دشمنان

فرمانده انتظامی استان گفت: اساتید دانشگاه و مراکز علمی با هدف مقابله با سناریوی دشمن در تهیه محتوا برای فضای مجازی بکوشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمود میر فیضی، فرمانده انتظامی استان در نشست تعاملی با اساتید و روسای دانشگاه‌های استان از دستگاه ها و دانشگاه‌های استان خواست، با هدف مقابله با سناریوی دشمن در تهیه محتوا، برای فضای مجازی اقدام کنند.

وی فضای مجازی را عرصه‌ای خواند که زمان و مکان را به حداقل رسانده و این بستر را ظرفیتی دانست که باید به بهترین شکل برای اعتلای فرهنگ، دین و اقتدار ایرانی اسلامی از آن بهره برد.

وی پلیس ایران را نیروی اعتقادی و مذهبی خواند و افزود: از افتخارات این پلیس خدمت به بهترین مردم دنیا است.

فرمانده انتظامی استان قم هرگونه اقدام سلبی پلیس را در حمایت از مردم بیان و تصریح کرد: پلیس در مقابل کسانی که امنیت مردم را برهم بزنند کوتاه نمی‌آید.

حجت الاسلام وحدتی آراسته، مسئول ستاد پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی کشور هم در این نشست ضمن قدردانی از خدمات نیروی انتظامی استان، بر همکاری این نیرو و مراکز علمی و فرهنگی تاکید کرد.

وی فضای مجازی را ظرفیتی دانست که اگر رها شود می‌تواند عامل مهمی در ایجاد آسیب‌های اجتماعی باشد.

در این نشست همچنین اساتید و روسای دانشگاه‌های استان ضمن تجلیل و قدردانی از نیروی انتظامی، امنیت را نعمتی دانستند که در سایه اقتدار پلیس ایجاد می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36754
اخبار مرتبط

نظرات شما