بیانیه مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم در محکومیت حادثه تروریستی زاهدان

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم باصدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت عملیات تروریستی زاهدان و اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (صف: ۸)
بار دیگر عده‌ای تجزیه طلب و دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی در تاریخ ۸ مهر؛ بعد از نماز جمعه زاهدان به سمت کلانتری ۱۶ در نزدیکی مسجد مکی حمله ور شده و بعد از خسارت به دیوار‌های کلانتری اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا به داخل کلانتری کرده؛ بعد از ناکامی در حمله به ۳ کلانتری به فروشگاه‌ها، بانک‌ها و بازار، خسارات فراوانی به اموال مردم زدند.

افراد "تروریست" و تجزیه‌طلب" تحت عنوان شیطانی "جیش العدل" در این حادثه ۱۹ بی گناه را شهید و ۲۰ نفر دیگر را مجروح نمودند.

دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام وانقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند. تروریست‌های وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی عبری، عربی، غربی بدانند اعلام برائت و عدم همراهی بزرگان و علماء شیعه و اهل تسنن زاهدان، نشان از بیداری و بصیرت مردم مؤمن و انقلابی آن خطه شهیدپرور دارد و قطعاً خواب تجزیه این استان را به گور خواهند برد.

دشمنان دین و قرآن با ابزار تبلیغات رسانه‌ای در صدد هستند جوانان عزیز و آینده انقلاب را مخالف ارزش‌های دینی معرفی کنند در حالی که این جوانان غیور در انتخابات سال ۱۴۰۰ به عنوان رأی اولی‌ها به تکلیف خود به خوبی عمل کرده و انگیزه آن‌ها رسیدن به آرمان‌هایی است که از مکتب امام خمینی رضوان الله علیه شنیده و آرزوی دسترسی سریع به آن را دارند. این امر مسئولیت همه نخبگان، علماء و مسئولین را در تسریع به خواسته‌های انقلاب با تبیین زمان و نحوه آن بیش از پیش می‌نماید. جوانان ما می‌خواهند خلأ اخبار و اطلاعات حوادث را خودی‌ها پُر نموده و مسائل کشور را با شفاف سازی کامل دریافت نمایند و تبعیض در موضوعات مختلف کشور اعم از تحصیل، اشتغال، انتصاب، تقسیم امتیازات و... دیده نشود. جوانان عزیز از نقشه دشمنان در تجزیه کشور و سلطه بر آن آگاهند و همیشه از گروهک منافقین، سلطنت طلب‌ها و گروهک‌های کوموله و دموکرات و دیگر گروهک‌های آدم کش تبرّی نموده که آثار آن را می‌توان در فضای مجازی و حقیقی به روشنی مشاهده نمود.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکومیت عملیات‌های تروریستی زاهدان و اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی از مسئولین می‌خواهد.

الف) تروریست ها، قاتلین و مخربین اموال عمومی را شناسایی و به سزای اعمال خود برساند.

ب) سلبریتی ها، تحریک کنندگان و تسهیل کنندگان علیه ارزش‌ها و حقوق عمومی و حق الناس را شناسایی و به عنوان معاون جرم تحت تعقیب قرار دهند.

ج) ضمن تشکر و قدردانی از نیرو‌های امنیتی و انتظامی، درخواست دارد عوامل سازمان یافته و مزدور در اغتشاشات شناسایی و اقاریر، نقشه‌ها و روش‌های آن‌ها در اختیار امت انقلابی قرار گیرد.

د) از سران سه قوه و سایر مسئولان انقلابی می‌خواهیم با نظارت عالیه بر همه دستگاه‌ها مانع از کم کاری، سستی و تبعیض در خدمت رسانی گردیده و با متخلفان برخورد جدی و آشکار گردد.

ه) از اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه درخواست دارد؛ نسبت به تبیین دستاوردها، معضلات و مسائل کشور اقدام و نسبت به اهداف شوم دشمنان ملت و کشور روشنگری نمایند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36845
اخبار مرتبط

نظرات شما