ناکامی ضدانقلاب در به آشوب کشیدن دانشگاه‌های استان قم

جریانات ضدانقلاب در استان قم تلاش کردند تا با اتکا به عوامل نفوذی و فریب خورده، اهداف خود را در 16 دانشگاه دایر موجود در استان قم دنبال کنند که این موضوع با هوشیاری و بی‌اعتنایی اساتید و داشنجویان قمی ناکام ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها، جریانات معاند تمامی تلاش خود را برای به تشنج کشاندن و انتقال آشوب به فضای دانشگاه‌ها به کار گرفتند. این جریانات که با همراهی رسانه‌های دولتی کشورهای بیگانه و خط‌ دهی افراد بدنام خارج نشین دنبال می‌شود؛ از اساتید و دانشجویان می‌خواهند که با تجمع و اعتصاب مانع برگزاری کلاس‌های درسی و طی شدن روند طبیعی دانشگاه‌ها شوند.

این جریانات در استان قم نیز تلاش کردند تا با اتکا به عوامل نفوذی و فریب خورده، اهداف خود را در 16 دانشگاه دایر موجود در استان قم دنبال کنند که این موضوع با هوشیاری و بی‌اعتنایی اساتید و داشنجویان قمی ناکام ماند.

روز گذشته در دانشگاه دولتی قم با وجود اعلام فراخوان تجمع از سوی یکی از تشکلات سیاسی این دانشگاه، تجمعی محدود با جمعیت 50 الی 60 نفری دانشجویان در مقابل ساختمان دانشگاه قم برگزار شد که پس از عدم اقبال سایر دانشجویان، افراد حاضر به راهپیمایی در سطح دانشگاه پرداختند و در نهایت در پی تلاش‌های ناکام برای پیوستن سایر دانشجویان، این تجمع به طور کلی خاتمه یافت.

در روز گذشته همچنین دانشگاه آزاد شعبه پردیسان قم شاهد تجمع اعتراضی مشابهی با حضور حداکثر 80 نفری بود. این تجمع که در ساعت 16  آغاز و تا ساعت 18 ادامه داشت در ابتدا به دلیل حضور برخی افراد غیر دانشجو و تلاش آنان جهت برهم زدن فضای دانشگاه با تنش همراه بود که این موضوع بلافاصله با هوشیاری دانشجویان خنثی شد.

شایان ذکر است در هر دو تجمع روز گذشته این دو دانشگاه، افراد حاضر مطالبات خود را مطرح کردند و پس از بیان شعارهای خود صحن دانشگاه را ترک نمودند.


انتهای پیام/


منبع:قم نا
http://qomefarda.ir/36922
اخبار مرتبط

نظرات شما