قم از استان‌های موفق در ایجاد آرامش بعد از اغتشاشات اخیر بود

معاون استاندار قم با اشاره به این که دشمن از هر طریقی به دنبال ضربه به نظام است، قم را از استان‌های موفق در ایجاد آرامش بعد از اغتشاشات اخیر ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی‌زاده در جلسه شورای هماهنگی هفته پدافند غیرعامل استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید به تأکیدات و تذکرات توجه شود، اظهار کرد: متأسفانه امروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه بسیار زیاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: در جریانات اخیر قم، یکی از استان‌های بسیار موفق بود و توانست به‌سرعت آرامش را در سطح شهر برقرار کند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه متأسفانه ما بیشتر گزارش محور هستیم تا عمل محور، مطرح کرد: اگر ۲۰ درصد گزارشاتی که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تهیه شده بود، عملیاتی می‌شد، امروز شاهد این اتفاقات در جامعه نبودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ سخت با دشمن هستیم، عنوان کرد: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کرده و یا در حال استفاده است، اما متأسفانه برخی از افراد در خواب غفلت هستند.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام است، تصریح کرد: امروز دشمن فرصت آسیب زدن به انقلاب و نظام را پیدا کرده و با تمام ظرفیت به میدان آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: باید مانند دوران دفاع مقدس تلاش کنیم از این جنگ نابرابر سربلند خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه در بحث پدافند غیرعامل نیز باید پیشگیری انجام دهیم، خاطرنشان کرد: تمام تمرکز ما باید در حوزه پیشگیری باشد و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37013
اخبار مرتبط

نظرات شما